10 LANDEN TOER

Kondig hier ritten en/of beurzen aan
TanjaFS1

Bericht door TanjaFS1 »

The translater is a shit and i ve better things to do. sorry. ;)
Swizzer

Bericht door Swizzer »

@ TanjaFS1: Die Idee ist um im Frühling 2012 eine Sponsorfahrt durch 10 Länder zu fahren.
Das Ziel ist ein Sack Moneten für 'ne Art Jugendhaus (Pflegesorg) bei einander zu fahren. Das Haus startet in 2012 und die Familieen die daran beteiligt sind, müssen teilweise von Spenden leben. Deshalb dachte ich auf diese Weise etwas bei zu tragen.

Diesen Trip werde ich alleine machen und bringt mich etwa 3200km durch Europa. Ja, auch durch Deutschland (Hagen -> Margurg -> Bruchsal).
Nach ungefähr 3,5 Wochen und mit 'nen knalharten Hintern hoffe ich das Abenteuer zu beenden.
TanjaFS1

Bericht door TanjaFS1 »

Swizzer schreef:@ TanjaFS1: Die Idee ist um im Frühling 2012 eine Sponsorfahrt durch 10 Länder zu fahren.
Das Ziel ist ein Sack Moneten für 'ne Art Jugendhaus (Pflegesorg) bei einander zu fahren. Das Haus startet in 2012 und die Familieen die daran beteiligt sind, müssen teilweise von Spenden leben. Deshalb dachte ich auf diese Weise etwas bei zu tragen.

Diesen Trip werde ich alleine machen und bringt mich etwa 3200km durch Europa. Ja, auch durch Deutschland (Hagen -> Margurg -> Bruchsal).
Nach ungefähr 3,5 Wochen und mit 'nen knalharten Hintern hoffe ich das Abenteuer zu beenden.

Danke für Deine Antwort. Mein unkompliziertester advise wäre dazu erstmal eine facebook seite zu eröffnen, es ist ein schönes projekt, wir hier werden dich sicherlich schnell adden.

Ich mache mir gerne gedanken.

Liebe Grüße aus Aachen...tolle Sache!

T.
Swizzer

Bericht door Swizzer »

Letzte Woche ware ich noch in Aachen :D
Gut Thailändisch gegessen, mich denn nächsten Tag denn Dom angeschaut und auf 'ne Terasse noch eine mini Oper gehört.

Ich habe eine eigene Internetseite (www.10landentoer.nl). Vielleicht ist Facebook später im Jahr auch noch eine Idee.
TanjaFS1

Bericht door TanjaFS1 »

Swizzer schreef:Letzte Woche ware ich noch in Aachen :D
Gut Thailändisch gegessen, mich denn nächsten Tag denn Dom angeschaut und auf 'ne Terasse noch eine mini Oper gehört.

Ich habe eine eigene Internetseite (www.10landentoer.nl). Vielleicht ist Facebook später im Jahr auch noch eine Idee.

ruf mich mal an, wir sprechen möglichkeiten durch...bin in hurry ;)
Stevie

Bericht door Stevie »

ik zag dat je je iphone als navigatie gaat gebruiken? Hoe groot is je budget want ik zie je databundel al torenhoog worden. zou je niet beter een soort van gps kompas of navigatiesysteempje gebruiken? als je een CDI gaat gebruiken, wordt dit dan 12V? dan kun je die daar gewoon ook op aansluiten toch?
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank

Bericht door marco »

De cdi's van Gino zijn 6v.
Yamaha Sheriff 1981
Stevie

Bericht door Stevie »

hm ok, daar zou ik dan wel wat op verzinnen.. het lijkt me wel handig als je onderweg wat stroom kunt aftappen? hoe was je dat nu van plan? of is dit echt totaal overbodige luxe en ga je voor de oldschool?

en die iphone, heb je daar een volledige navigatie op geinstalleerd zodat ie zonder dataverbruik kan werken of is dat zo'n google maps idee. want anders wordt het wel erg duur
Twowheeler
7500km gereden
7500km gereden
Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens

Bericht door Twowheeler »

beter android gebruiken :P

en garmin maakt hele mooie navigatie voor fietsers.
die hebben niet veel nodig om opgeladen te blijven, dat zou je misschien wel kunnen redden met die 6v ;)
fs1man
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door fs1man »

tom tom one is 5 volt gaat prima op de accu van de fs1.
Doe ik ook regelmatig :wink:
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank

Bericht door marco »

joscabrio schreef:tom tom one is 5 volt gaat prima op de accu van de fs1.
Doe ik ook regelmatig :wink:

Hoe heb je dat precies aangesloten?
Yamaha Sheriff 1981
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

navigatie, ben je gek! gewoon met een papieren kaart. das veel cooler
Swizzer

Bericht door Swizzer »

De navigatie (Navigon) staat op m'n iPhone met iOS en zeker geen Android :lol:
Het is vooral bedoeld voor POI's en het stukje door Frankrijk.
Met een hele zwik kaarten rijden is ook zo wat.
T/m Genua rijd ik het waarschijnlijk 'blind'.
Twowheeler
7500km gereden
7500km gereden
Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens

Bericht door Twowheeler »

Swizzer schreef:De navigatie (Navigon) staat op m'n iPhone met iOS en zeker geen Android :lol:
Het is vooral bedoeld voor POI's en het stukje door Frankrijk.
Met een hele zwik kaarten rijden is ook zo wat.
T/m Genua rijd ik het waarschijnlijk 'blind'.

ja maar haalt die z'n kaarten van het internet (streamen) of staan ze geinstalleerd?

@mitchel,
dat sowieso, maar in sommige steden is het gewoon k*t met peren
Swizzer

Bericht door Swizzer »

Alles staat op de telefoon, dus geen nare rekeningen achteraf.
Plaats reactie