Mijn frame, tank, zijkappen, achterbrug, luchtfilterhuis, kettingrand en lamporen naar de straler gebracht. De trappers, kickstarter, versnellingspook en het rempedaal lagen er gisteren al.
Ik zat er aan te denekn om deze delen te laten verzinken, maar dat werd me afgeraden omdat er tijdens het reinigingsproces voor het verzinken allerlei stoffen in de kiertjes zouden kunnen achterblijven waardoor er op sommige plaatsen verschillen in structuur zouden kunnen optreden en er wellicht problemen zouden kunnen ontstaan bij het later spuiten van deze delen. Dus dan toch maar epoxy.
Net stukje met de RD gereden. Hij houdt nog steeds in.
Morgen andere CDI van Gino testen.
Wilde er een ander stuur op zetten, maar zag dat die ik had helemaal niet paste.
Dus als iemand nog een M stuurtje over heeft..? Ik vond die van Maarten wel fijn zitten. En dit stuur is zo krom als het maar zijn kan (er is een keer een stelling met motorblokken op mn RD gevallen.. )
Jeti schreef:Net stukje met de RD gereden. Hij houdt nog steeds in. Morgen andere CDI van Gino testen.
Wilde er een ander stuur op zetten, maar zag dat die ik had helemaal niet paste. Dus als iemand nog een M stuurtje over heeft..? Ik vond die van Maarten wel fijn zitten. En dit stuur is zo krom als het maar zijn kan (er is een keer een stelling met motorblokken op mn RD gevallen.. )
kom op jij moet opruimen en niet spelen.
morgen moet je met mij mee.
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
RD uit de schuur gehaald
Tot het einde van de straat gereden BOWAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH
Teruggelopen
Uitlaatwartel vast gezet..
Met de RD naar Culemborg gereden zonder problemen
andere CDI gemonteerd
5 minuten gereden
Friet-rit-deja-vu
RD weer geprobeerd te starten
RD vervloekt
RD achterop een VW busje geladen
RD afgeladen
RD opgeborgen
Moby gepakt
Moby gereden. Uiteraard zonder problemen.
Voor jou een vraag, voor mij [s]een weet[/s].. ook.
Geeeeeen idee
Met de meeting deed hij het weer toen Edwin ernaar had gekeken (niet eens iets gedaan).
Zagen nu wel wat groene aanslag op de CDI puntjes. Die even goed schoonmaken dus.
Of toch iets met de brandstof toevoer.