joscabrio schreef:Rooie 3e9 of 2ru lopend op de energieweg met lekke achterband de pechvogel was een . Ik was bijrijder bij iemand dus kon geen hulp bieden
wat is dat nu jos. dame met lang blond haar. die moet je altijd helpen
Ja weet t gino en ik schaam me ook diep Maar als je bij een griet van tegen de veertig in de auto zit, en je zegt stop ff krijg je als reaktie
zo eentje kent vast wel iemand die ze kan bellen Had ik zelf gereden had ik wel gestopt
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
Tombo schreef:Daarstraks gespot (rond 16.10/16.15) op de utrechtseweg in Arnhem, bij de rotonde bij de KEMA (brommer ging richting oosterbeek). Een FS1 met blauwe 2e type 1J5 tank, zwarte plastic zijkappen, en zo'n lang sportzadel, met zo'n chrome spoilerkontje. Het achterlicht zat volgens mij op het chrome kontje. Bestuurder was een jong persoon hij reed 100 meter achter een PBR (zo'n honda 4-takt brommer). Wie o wie was dit??!
haha dat zou ik wel eens geweest kunnen zijn, heb daar in die tijd best eens rond gereden! Oooh nee in maart 2007 nog niet, dan zou het een vriend van me geweest kunnen zijn van wie ik hem gekocht!
Hij is nu overigens te koop en roestig!
Reed vanmorgen met de bus naar Waardenburg. Op de A15 reed een blauwe VW toeterend langs, ik zag van de bijrijder een duimpje omhoog. Even met mijn groot licht geseind.
2 sec later werd ik gebeld door NIX. Geen idee wat hij allemaal zei.
Sms gestuurd "Ben in de bus aan het rijden". Later viel het kwartje, dus sms er achteraan "Of was jij dat in die blauwe VW?"
Ja dus Sms terug "Dat zagen we."
Jeti schreef:Reed vanmorgen met de bus naar Waardenburg. Op de A15 reed een blauwe VW toeterend langs, ik zag van de bijrijder een duimpje omhoog. Even met mijn groot licht geseind. 2 sec later werd ik gebeld door NIX. Geen idee wat hij allemaal zei. Sms gestuurd "Ben in de bus aan het rijden". Later viel het kwartje, dus sms er achteraan "Of was jij dat in die blauwe VW?" Ja dus Sms terug "Dat zagen we."
Soms moet je HJ (en Ymke) eerst een keer of drie van de sokken rijden voordat ze je zien!