die kymco's kan je niet behoorlijk mee rijden als je benen hebt. toen ik nog pizzacoureur was kregen we ook zn ding nieuw, na de eerste 2 ritjes waren allebij de bolletjes van de hendels
lol Ohjah, wat me tegen zit, dat het droog is Het zou gaan regenen, ik wilde met de motor naar de motorraces in Oss, maar ben niet gegaan omdat het gigantisch hard zou regenen
tgb heeft losse voetsteunen erop zitten waardoor je met bijna gestrekte benen kan rijden, links en rechts een zijstandaard en niet een tankdop die onder de bak verstopt zit
mpro09 schreef:tgb heeft losse voetsteunen erop zitten waardoor je met bijna gestrekte benen kan rijden, links en rechts een zijstandaard en niet een tankdop die onder de bak verstopt zit
Ze zullen vast praktisch zijn, maar ze zijn lelijk en maken een klote geluid.
Voor naar het werk in de stad heb ik een Kymco people-s met grote wielen.
Onbegrensde cdi + gladde bus.
Loopt op zijn sloffen 70km.
Niks andere carb. of cil.. Bhamm rijden Oh ja 4takt, verbruik 1-40km
Pa_Tombo schreef:Voor naar het werk in de stad heb ik een Kymco people-s met grote wielen. Onbegrensde cdi + gladde bus. Loopt op zijn sloffen 70km. Niks andere carb. of cil.. Bhamm rijden Oh ja 4takt, verbruik 1-40km
Toch maar eens aan de baas vragen of ik wat aan die scootahs mag sleutelen
Pa_Tombo schreef:Voor naar het werk in de stad heb ik een Kymco people-s met grote wielen. Onbegrensde cdi + gladde bus. Loopt op zijn sloffen 70km. Niks andere carb. of cil.. Bhamm rijden Oh ja 4takt, verbruik 1-40km
waarom niet op defs1 dan? heb je nog grotere wielen
Ik zie m'n pa nog niet op mijn FS1 met M-stuur en herriepijp een paar keer door de weeks door het centrum van Nijmegen rijden Die Kymco heeft volgens mij 17" wielen (of 16", maar wel 2x zo breed als een FS1)