Brommer rijd perfect alleen om de paar KM valt ie weg
Brommer rijd perfect alleen om de paar KM valt ie weg
Hey,
Ik heb een mooie fs1 2RU brommer die maar problemen blijft geven de laatste tijd....
Na een lekke tank is de tank vervangen door 2de handsje. Heb sindsdien de tank en uitlaat schoongemaakt en carb ook. Nu is het zo dat
hij eerst 40km perfect reed en toen ging stotteren en ploppen (voor en achteraan de uitlaat zo lijkt het). Nu gebeurt het al nadat ik 1km heb gereden weer valt ie weg en na beetje geprutter of even pauze (zo'n paar minuten) doet hij het soms opeens weer en kun je weer heel stuk perfect rijden.. Maar hij blijft steeds opnieuw weer terugvallen.
Iemand ideetje?
Ik heb een mooie fs1 2RU brommer die maar problemen blijft geven de laatste tijd....
Na een lekke tank is de tank vervangen door 2de handsje. Heb sindsdien de tank en uitlaat schoongemaakt en carb ook. Nu is het zo dat
hij eerst 40km perfect reed en toen ging stotteren en ploppen (voor en achteraan de uitlaat zo lijkt het). Nu gebeurt het al nadat ik 1km heb gereden weer valt ie weg en na beetje geprutter of even pauze (zo'n paar minuten) doet hij het soms opeens weer en kun je weer heel stuk perfect rijden.. Maar hij blijft steeds opnieuw weer terugvallen.
Iemand ideetje?
- NIX
- 10000km gereden
als je elke keer precies dezelfde afstand kan rijden, is dat dan niet gewoon je vlotterbak die je leegrijd en dat je benzine toevoer het niet bij kan houden? als er wat vuil in die nieuwe tank zat kan dat nu wel eens wat verstoppingen veroorzaakt hebben. benzine kraantje, ook het filter of je benzineslang aansluiting
- nieknatuurlijk
- 2500km gereden
- Locatie: aan de andere kant van the-middle-of-nowhere-noord-holland dan sjoerd & marco wonen
-
- 7500km gereden