als ik een harde schijf upgrade zou doen is hij toch ook meteen z'n OS kwijt? hoe los je zoiets op? en zijn schijven met een hoger draaisnelheid ook sneller?
Hoe je zoiets oplost? Backup maken van al je documenten en andere dingen je wilt maken op een externe harde schijf, of gewoon die schijf die je uit de laptop haalt in die behuizing bouwen.
Nieuwe Schijf er inzetten, Windows (7?) installeren, drivers installeren, documenten overzetten, Programma's opnieuw installeren en Tada!
nieknatuurlijk schreef:is je windows ook weer snel voor even dan....
Nou, ik heb een jaar geleden een Intel SSD in mn desktop gebouwd, en ik doe ongeveer een half jaar met een windows installatie (ik installeer veels te veel meuk) en hij blijft toch altijd even snel, hoe vol ik m ook zet
Ik heb vandaag de Galaxy S2 besteld. Heb de Sensation en de Galaxy alletwee in m';n handen gehad en mee gespeeld. HTC Sense is mooier, maar qua specs wint de Galaxy het dik. Hij voelt wel wat licht aan, maar stukken beter als de oude Galaxy S. Ik doe er toch een hoesje omheen dus dan is hij wat 'zwaarder'
Tombo schreef:Ik heb vandaag de Galaxy S2 besteld. Heb de Sensation en de Galaxy alletwee in m';n handen gehad en mee gespeeld. HTC Sense is mooier, maar qua specs wint de Galaxy het dik. Hij voelt wel wat licht aan, maar stukken beter als de oude Galaxy S. Ik doe er toch een hoesje omheen dus dan is hij wat 'zwaarder'
Beide zijn super toestellen, ik ga persoonlijk voor de Sensation wegens HTC sense en grotere resolutie van scherm.
Ookal is de S2 beter kwa specs.
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling van de Sensation