joscabrio schreef:hmm zeldzaam een rijdende sheriff zo een ding rijd toch t fijnste op een aanhanger
Dan gaat die 110 zonder problemen
Klopt helemaal marco en dan staat ie zelfs nog in de vrij Maar eerlijk is eerlijk een sheriff is wel makkelijker vast te sjorren op een aanhanger
trekbandjes passen makkelijker onder de buddy door dan bij de fs1 ook de voorvork is
makkelijker.
Zo zie je maar dat die jappen een vooruitziende blik gehad hebben met het sheriff ontwerp
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
joscabrio schreef:Maar eerlijk is eerlijk een sheriff is wel makkelijker vast te sjorren op een aanhanger trekbandjes passen makkelijker onder de buddy door dan bij de fs1 ook de voorvork is makkelijker.
Daar kwam ik ook al achter met de 2ru van Sjoerd je moet opletten dat je spanbanden niet onder de koplampoortjes vastblijven zitten.
Jeti schreef:Gisteren werd ik omsingeld en achtervolgd door FS1'tjes in Belgie.. 3 stuks.. Een baja, rode en blauw/zwarte en een zwarte RD. Oh ja, en ook nog een halve in een boerenschuur gezien!
Wow, deze lees ik laat Toch wel een mooi zicht denk ik zo, omsingeld worden voor FS1's x)
Jeti schreef:Gisteren werd ik omsingeld en achtervolgd door FS1'tjes in Belgie.. 3 stuks.. Een baja, rode en blauw/zwarte en een zwarte RD. Oh ja, en ook nog een halve in een boerenschuur gezien!
Wow, deze lees ik laat Toch wel een mooi zicht denk ik zo, omsingeld worden voor FS1's x)
Die FS1tjes probeerden ook jouw oprit te overrulen, maar is geloof ik niet echt gelukt naast de quad en de andere huge voertuigen. Ze bleven angstig bij de ingang staan, alleen Willempie de Moby durfde verder.
Die FS1tjes probeerden ook jouw oprit te overrulen, maar is geloof ik niet echt gelukt naast de quad en de andere huge voertuigen. Ze bleven angstig bij de ingang staan, alleen Willempie de Moby durfde verder.
ahum, mijn 2ru lag aan de beademing want achterbandje was wat slap die durfde ook!
ahum, mijn 2ru lag aan de beademing want achterbandje was wat slap die durfde ook!
Rooie 3e9 of 2ru lopend op de energieweg met lekke achterband de pechvogel was een dame met lang blond haar.
Ik was bijrijder bij iemand dus kon geen hulp bieden
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
joscabrio schreef:Rooie 3e9 of 2ru lopend op de energieweg met lekke achterband de pechvogel was een . Ik was bijrijder bij iemand dus kon geen hulp bieden
wat is dat nu jos.
dame met lang blond haar. die moet je altijd helpen
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;