wist je dat :
ben weer thuis.
was weer een heerlijke vakantie.
elke avond alleen stappen en naar de mitchel. lekker duiken, varen en natuurlijk met de meiden winkelen. ik heb veel over de uitlaten gelezen en wat uitlaatjes berekend.
Sam maak je borst maar nat.
Natuurlijk zijn er van mij weinig foto’s
En ja dat is mijn meisje.
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
WIST JE DAT!
ik iemand heb ontmoet die 20 jaar geleden mee deed in de racerij..
WIST JE DAT!
op een Yamaha FS1!!!
WIST JE DAT
hij foto's voor me gaat zoeken en scannen, van vroegah!
Wist je dat hij ook vertelde van iemand die bekend is in de racerij is begonnen op een FS1..
Wist je dat ik de naam niet heb onthouden, omdat ik al die gasten toch niet (her)ken..
ginofs1 schreef:wist je dat : ben weer thuis. was weer een heerlijke vakantie. elke avond alleen stappen en naar de mitchel. lekker duiken, varen en natuurlijk met de meiden winkelen. ik heb veel over de uitlaten gelezen en wat uitlaatjes berekend. Sam maak je borst maar nat.
Natuurlijk zijn er van mij weinig foto’s En ja dat is mijn meisje.
ginofs1 schreef:wist je dat : ben weer thuis. was weer een heerlijke vakantie. elke avond alleen stappen en naar de mitchel. lekker duiken, varen en natuurlijk met de meiden winkelen. ik heb veel over de uitlaten gelezen en wat uitlaatjes berekend. Sam maak je borst maar nat.
Natuurlijk zijn er van mij weinig foto’s En ja dat is mijn meisje.
Jeti schreef:WIST JE DAT! ik iemand heb ontmoet die 20 jaar geleden mee deed in de racerij.. WIST JE DAT! op een Yamaha FS1!!!
WIST JE DAT hij foto's voor me gaat zoeken en scannen, van vroegah!
Wist je dat hij ook vertelde van iemand die bekend is in de racerij is begonnen op een FS1.. Wist je dat ik de naam niet heb onthouden, omdat ik al die gasten toch niet (her)ken..
Hoi jet hier de foto’s van fiano’s step.
Deze heb ik voor hem gebouwd toen hij 8 was.
Voor een step gaat hij snel zat.
Hij loopt nog als een trein.
Je moet wel even het remmetje na kijken, de banden op pompen en het 5 jaar stof er af blazen.
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;