Ahn, iets bij geleerd. Maar die rekenmachine is echt goed. Hij kan zoveel dat we hem soms bij wiskunde niet mogen gebruiken op een examen.
Op ons examen stond "gebruik de functies van de rekenmachine zo goed mogelijk" Ik heb toen ook de functie van het opslaan van tekstbestanden gebruikt (toen moesten we alles nog helemaal handmatig op het toetsenbordje van de rekenmachine intypen.. echt pokkenwerk.. daarna kwamen de USB kabels pas)
:lol: ja dat is een van de redenen waarom wij hem nu alleen nog bij wiskunde mogen gebruiken, je kon daar echt alles van formules van fysica en chemie erin sleuren en zo gebruiken.
Kan je nagaan .
Wij hadden niet eens een rekenmachine. De oudjes kunnen nog met pen en papier rekenen Ik maak vaak mee dat de jongeren dit niet kunnen. Staartdelingen op papier Worteltrekken Wat is dit Maar ik geef jullie wel gelijk .
Als het makkelijk kan Waarom moeilijk.
hah mijn oud leraar was sneller dan een rekenmachine
je vroeg hem wat 652/987 en hij had het antwoord al berekend tot op 3cijfers na de komma voor dat je het op je rekenmachine kon intypen
Pa_Tombo schreef:Kan je nagaan . Wij hadden niet eens een rekenmachine. De oudjes kunnen nog met pen en papier rekenen Ik maak vaak mee dat de jongeren dit niet kunnen. Staartdelingen op papier Worteltrekken Wat is dit Maar ik geef jullie wel gelijk . Als het makkelijk kan Waarom moeilijk.
Ahn,bij ons op school was dat tot het 3de ook op de oldskool manier
Daar heb ik geen speciale reden voor.
Mocht evengoed een Yamaha zijn hoor Dacht eerst aan een Yamaha RD200... maar dan werd deze me aangeboden.
Meer cc, perfecte aantal KW... niet te duur.
+ men pa zen eerste moto was een CB200, dus beetje in de voetstappen treden hé
jensje36 schreef:Daar heb ik geen speciale reden voor. Mocht evengoed een Yamaha zijn hoor Dacht eerst aan een Yamaha RD200... maar dan werd deze me aangeboden. Meer cc, perfecte aantal KW... niet te duur. + men pa zen eerste moto was een CB200, dus beetje in de voetstappen treden hé