Wist je dat topic 11
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
YamaSam schreef:aiai, en Marthe dus ook! lol
anders steek ik wel ne brommer blok in dieje auto, das bekan eveveel pk's

marthe vroeg of ge toevallig al is naar dieje blok hebt kunne zien
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
- nieknatuurlijk
- 2500km gereden
- Locatie: aan de andere kant van the-middle-of-nowhere-noord-holland dan sjoerd & marco wonen
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 5000km gereden
-
- Tombo is mijn testpiloot
Jeti schreef:Wist je dat ik straks hoog bezoek uit Hilversum krijg
Ja ik ben even naar onze forum prinses gereden om de cdi ontsteking van maarten te testen.
En ook even naar de ontsteking van jets busje gekeken.
Loopt nu al een stuk beter, maar ik zal de kleppen , ontsteking en carb afstellen als ik weer thuis ben van vakantie
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- 7500km gereden
ginofs1 schreef:Jeti schreef:Wist je dat ik straks hoog bezoek uit Hilversum krijg
Ja ik ben even naar onze forum prinses gereden om de cdi ontsteking van maarten te testen.
Loopt nu al een stuk beter, maar ik zal de kleppen , ontsteking en carb afstellen als ik weer thuis ben van vakantie
gino, je bent een held!
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
- Jeti
- 17500km gereden
ginofs1 schreef:Jeti schreef:Wist je dat ik straks hoog bezoek uit Hilversum krijg
Oh ja, Sam:
Wist je dat er helemaal geen contact punten in zitten!!
Elektronische ontsteking 4 laif.
En het binnenste van de rotor zit vastgelast

Er is dus een flinke beunhaas bezig geweest met mijn busje

-
- 10000km gereden
- Contacteer:
- Jeti
- 17500km gereden
YamaSam schreef:was te denken dat er iets fundamenteels mankeerde aan die bus.. goed dat het is bovengekomen!
Ik vraag me af hoe lang dit al was.. Hij leek het wel steeds slechter te gaan doen.. En vooral naar Milsbeek, en al helemaal de terugweg..
Maar denk idd dat hij bij jou ook al op 2 of 3 cilinders reed. Maar toen liep hij toch niet zo erg onregelmatig??
- phoebeer
- 1000km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
Jeti schreef:YamaSam schreef:was te denken dat er iets fundamenteels mankeerde aan die bus.. goed dat het is bovengekomen!
Ik vraag me af hoe lang dit al was.. Hij leek het wel steeds slechter te gaan doen.. En vooral naar Milsbeek, en al helemaal de terugweg..
Maar denk idd dat hij bij jou ook al op 2 of 3 cilinders reed. Maar toen liep hij toch niet zo erg onregelmatig??
ben zeker dat bij ons alle cilinders het deden, dat zou ik nu wel nog gehoord hebben..
één voor één minder met alles he, dus alles nakijken en zien dat je van nul begint
when men were men, and helmets were for divers
- Jeti
- 17500km gereden
YamaSam schreef:Jeti schreef:YamaSam schreef:was te denken dat er iets fundamenteels mankeerde aan die bus.. goed dat het is bovengekomen!
ben zeker dat bij ons alle cilinders het deden, dat zou ik nu wel nog gehoord hebben..
één voor één minder met alles he, dus alles nakijken en zien dat je van nul begint
Dan zijn ze later uitgevallen. Want toen ik bij jou weg ging, moest ik tanken, nog 50 km doorgereden en had toen nog 18 liter over. Dus denk dat hij toen wel zuiniger was.
Maar ja.. nu eerst kleppen stellen en de rest.. En dan nog eens testen. Komt wel goed..!
Jullie zijn echt mijn helden!
-
- 10000km gereden
- Contacteer: