miran72 schreef:Goed kijken dan zie je dat de kegel voor 60% wit ziet van bovenaf
Heb hem nu op 1,7 staan maar de ervaring leert dat ie dan niet start met geen mogelijkheid, zowel met de schuifmaat gemeten als met de micrometer.
Ennog eentje over de verschillende koppelingsglijbus (Nix, Gino)
Onsteking moet je op 1,8mm zetten en dat die moelijk start komt ook doordat die een heel arm mengsel krijgt.
Die verschillende lengte's bussen heb met oude en nieuwe type koppelingshuizen te maken er staan in de faq ook een stukje over.
Nee, de bussen voor FS1 zijn juist allemaal gelijk. Het enige verschil is de groef die bij een later type dieper is en vaker rond gaat. Geen idee waar die korte bus uit komt. Aan de groef te zien zijn ze allebei oud.
Twowheeler schreef:zware nacht gehad nix?
In het geheel niet. Maar ik kan de wijze waarop sommigen hier hun conclusies trekken en vervolgens gaan claimen al uittekenen.
Moby rit in Giethoorn en omgeving gereden. Was erg leuk!! En prachtig om daar rond te rijden!
Leuker dan ik had verwacht Waren met 31 moby's.
Ik had echt zo een 60 + club verwacht, maar was helemaal niet Waren ook nog best wat "jongeren" (onder 35)
En veeeeeeel vrouwen!!
505 foto's gemaakt.. Ook tijdens de rit ff met cam naar achteren.
Ik had de een na snelste, dus kon mooi ff vooruit rijden en dan vanaf achter weer naar voren etc etc.
Jeti schreef:Ik had de een na snelste, dus kon mooi ff vooruit rijden en dan vanaf achter weer naar voren etc etc.
Dat is irritant dat doen die kreidler/sundap rijders ook altijd
Haha ja, maar die maken ondertussen geen super leuke foto's van mensen. Zitten echt geweldige bij.
En ik deed het natuurlijk wel op momenten waarop het kon, en bleef niet naast ze rijden om de weg te blokkeren.
En de mensen vonden mij niet irritant. Ze zeiden wel dat ze mij steeds aan hoorden komen
Test gereden met m'n nieuwe setup. Gaat best aardig van z'n plek zeg maar. Volgens mij kan ik naar 14/39 toe Rechtop zittend zonder moeite aan 1 stuk door dik over de 80 Het voelt allemaal niet heel spectaculair aan (als in dikke powerband ofzo), maar het gaat allemaal soepel en zonder moeite
60cc FS1, 16mm, Bellymoet, CDI ontsteking, 3-plaats koppeling, Gino kop.
Die cilinder is gewoon een vrij standaard imitatie, met duidelijk kleinere poorten als m'n oude cilinder (helaas was die te ver heen om verder mee te rijden )