Tombo schreef:ipad 2 ofjah, ik heb er 1 gereserveerd, hij is nergens op voorraad
Wat moet je met een vergrote iphone??
jij snapt het nog steeds niet blijkbaar
Ik snap het wel, de mensen met een gekte voor apple spullen zullen het alleen nooit snappen, ik hou van open source systemen en Android werkt velemalen beter dan apple doet
Ik zal het wat makkelijker maken voor je, de Ipad 2 is eigenlijk een kleine verbetering tegenover de Ipad 1, meer niet.
Een tegra 2 chipset samen met android werkt veel beter en heeft ook nog eens Flash en HTML5 ondersteuning
Apple heeft ook HTML5 ondersteuning Qua hardware is er gewoon niks te krijgen wat beter is dan de ipad 2, voor dat geld. Ik ben ook fan van android, maar op het moment is er gewoon niks te krijgen wat zo lekker werkt als een ipad. In de mediamarkt heb ik met een aantal tablets gespeeld, en vaak loopt het allemaal net niet zo lekker als een ipad (om over de bouwkwaliteit van de goedkopere tablets nog maar te zwijgen).
Als je trouwens het nieuws een beetje volgt, is dat opensource van android ook al een stuk meer aan het indimmen. Honeycomb gaat op slot, en google gaat strenger controleren op wat fabrikanten maken en uitbrengen. M'n volgende telefoon wordt overigens wss gewoon een HTC Pyramid