the_destroyers schreef:Even een vraag over de ontsteking, als de ontsteking te laat staat, wilt dat dan zeggen dat de contactpunten te ver uit elkaar staan?
Wat je zegt is precies het tegen over gestelde
De punten te [s]dicht[/s]dichter op elkaar wil zeggen dat hij later ontsteekt, wanneer wijder uit elkaar krijg je meer voor ontsteking
Laatst gewijzigd door Triforce op 27 mar 2011, 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.
the_destroyers schreef:Even een vraag over de ontsteking, als de ontsteking te laat staat, wilt dat dan zeggen dat de contactpunten te ver uit elkaar staan?
Wat je zegt is precies het tegen over gestelde
De punten te dicht op elkaar wil zeggen dat hij later ontsteekt, wanneer wijder uit elkaar krijg je meer voor ontsteking
Ok dankje wel, ben even de faq over ontsteking aan het lezen. Heb het al eens geprobeerd, ma lukt niet.
Dus eerst alles eens goed leren en snappen.
Bedankt triforce.
Twowheeler schreef:moet ik voor een prox zuiger ook echt prox zuigerveren gebruiken?
of voldoen de veren van sjon ook? (wat een prijs verschil met almere trouwens
Normale veren kunnen ook.
Zijn ze nu al weer versleten?
nee maar het schijnt geen overbodige luxe te zijn na het inrijden.
dus gewoon naar de brommerwinkel en vragen naar 2 veren voor 41mm?
ik neem wel m'n oude zuiger mee dan als ik ze al vervang is het na de limburg rit trouwens
the_destroyers schreef:Nog een vraag heeft iemand met een 2ru vliegwiel ervaring met het afstellen van de ontsteking volgens wat sam daar uitlegt? (zie faq ontsteking)
dat weet ik, maar ook dat hij "tikt" bij stationair toerental?
echt schade kan het lijkt mij ook niet toebrengen om ze wel te vervangen, bovendien kost het ook niets
ik schijt er echt van in m'n broek, voor ik die warmloper kreeg had hij namelijk exact hetzelfde en werd het steeds erger alleen was dat na een paar duizend km
the_destroyers schreef:Nog een vraag heeft iemand met een 2ru vliegwiel ervaring met het afstellen van de ontsteking volgens wat sam daar uitlegt? (zie faq ontsteking)
Met een 2ru vliegwiel + complete ontsteking is maar 1 ding juist om te doen:
bij mij inleveren, want ik zoek er nog 1.
En als je er meer hebt, moet de rest naar Gino.