Arnoute schreef:als hij geen olie krijgt draait hij droog en gaat hij naar de kl*ten
Ja, maar ik meng er al 1:38 ,in zo, via de benzine. En oliepomp werkt nietmeer. Het enige probleem: de vijzen waar mee de oliepomp zijn vastgemaak zijn, zijn volledig verkl**t.
Mep er een platte schroeven draaier in of boor hem uit
Arnoute schreef:als hij geen olie krijgt draait hij droog en gaat hij naar de kl*ten
Ja, maar ik meng er al 1:38 ,in zo, via de benzine. En oliepomp werkt nietmeer. Het enige probleem: de vijzen waar mee de oliepomp zijn vastgemaak zijn, zijn volledig verkl**t.
Mep er een platte schroeven draaier in of boor hem uit
Maar mag ik nu voorlopig het erop laten zitten, of is dat slecht?
ik bedoel dat de oliepomp droog loopt en kapot gaaat, niet je cilinder
gewoon het slangetje dat naar de olieregeldinges gaat onder carb, een dikke schroef met klodder lijm erom indraaien heb ik ook Dan hoeft je blok niet open
Camiel schreef:gewoon het slangetje dat naar de olieregeldinges gaat onder carb, een dikke schroef met klodder lijm erom indraaien heb ik ook Dan hoeft je blok niet open
Dus eigenlijk de ingang van het slangetje (dat vanuit de oliepomp vertrekt) afsluiten?
ik bedoel dat de oliepomp droog loopt en kapot gaaat, niet je cilinder
Ik heb anders nergens last van gehad heb een paar jaar met een origineel onversleuteld 2RU blok gereden, met oliepomp, maar zonder kabel eraan, nooit problemen mee gehad. De vorige eigenaar kennende heeft hij er ook nooit mee gereden
Camiel schreef:heb wel dat reservoir eruit gehaald (plek voor gereedschap) maar dat systeem met de kabel zit er nog helemaal in, met dat afgesloten slangetje he