NIX schreef:Jongens, hoeveel brommers hebben jullie bij de RDW laten keuren? Of ik gelijk krijg van jullie is eigenlijk helemaal niet relevant.
je hebt gelijk NIX. ik moest fiano's brommer bij de politie laten keuren om mijn kenteken terug te krijgen.
je mag op alle manieren je brom begrenzen.
maar het mag niet simpel omgezet worden.
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
nou, door de magneet terug te plaatsen "ontbegrens" je hem weer, en als je weghaalt begrens je hem, dan is deze toch heel simpel in en uit te schakelen>
Camiel schreef:nou, door de magneet terug te plaatsen "ontbegrens" je hem weer, en als je weghaalt begrens je hem, dan is deze toch heel simpel in en uit te schakelen>
dat moet je dus juist NIET tegen de politie zeggen,
wat weten zij dat jij een magneet in je zakken hebt?
Camiel schreef:nou, door de magneet terug te plaatsen "ontbegrens" je hem weer, en als je weghaalt begrens je hem, dan is deze toch heel simpel in en uit te schakelen>
dat mag ook niet, sssst.
maar het is onzichtbaar en werkt goed.
moet je op de rollebank, magneetje door slikken en morgen weer uit poepen. hihi
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Twowheeler schreef:jou systeem is idd te vergelijken hiermee, maar mijne is wel wat simpeler te maken en je kan gewoon het normale bekabel systeem gebruiken
kan je hem ook afstellen? dat vond ik het moeilijkst, hij rijd of niet of alsnog te hard
Twowheeler schreef:jou systeem is idd te vergelijken hiermee, maar mijne is wel wat simpeler te maken en je kan gewoon het normale bekabel systeem gebruiken
kan je hem ook afstellen? dat vond ik het moeilijkst, hij rijd of niet of alsnog te hard
Ja eerst bepalen bij welke gas stand je een goede snelheid rijdt.
Dat teken je af op de handle.
Thuis trek je de verdeler uit elkaar en kijk je hoe ver ie schuift bij die bepaalde gas slag. En dan weet je dus ook hoe groot het metaaltje moet zijn Afstellen met behulpt van de grootte van die metaaltje dus