gaskabel begrenzer en hij WERKT!!!
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 5000km gereden
-
- 2000km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 7500km gereden
- nieknatuurlijk
- 2500km gereden
- Locatie: aan de andere kant van the-middle-of-nowhere-noord-holland dan sjoerd & marco wonen
- NIX
- 10000km gereden
Is niet waar, Tom. Een carb mag je begrenzen met een bus boven de gasschuif. Dan mag gewoon, daar worden ze zelfs mee gekeurd. Andere begrenzers die je er heel eenvoudig en zonder te sleutelen weer af haalt, zijn illegaal en strafbaar. Moeten ze hem wel vinden, natuurlijk.
Kijk eerst even in de FAQ.
- Tombo
- 17500km gereden
Ik ben nog niet overtuigd
(eigenwijs he). Een brommer wordt in principe goedgekeurd aan de hand van een bepaalde typegoedkeur, daar horen bepaalde onderdelen bij. Een permanente begrenzer zat of wel, of niet bij die typegoedkeur.
Een dikke ring in de uitlaat zoals bij de moderne schakelbrommers, zit in de typegoedkeur. Net zoals de bus in het membraanspruitstuk bij een FS1

Een dikke ring in de uitlaat zoals bij de moderne schakelbrommers, zit in de typegoedkeur. Net zoals de bus in het membraanspruitstuk bij een FS1
Volgens mij heb je inderdaad gelijk tom en mag dit officieel niet.
Echter, als je ervoor zorgt dat die begrenzer hem niet te sterk begrenst, bijvoorbeeld dat de brommer 55 loopt met de begrenzer en 75 zonder dan denk ik dat dat je een grote kans hebt dat ze hem niet vinden.
Als ze hem op de rollenbank zetten en hij loopt maar 35 ofzo dan krijgen ze waarschijnlijk snel argwaan en gaan ze zoeken naar de begrenzer.
Daarnaast heb je altijd nog de kans dat je gepakt/geflitst wordt terwijl je te hard rijdt.
Echter, als je ervoor zorgt dat die begrenzer hem niet te sterk begrenst, bijvoorbeeld dat de brommer 55 loopt met de begrenzer en 75 zonder dan denk ik dat dat je een grote kans hebt dat ze hem niet vinden.
Als ze hem op de rollenbank zetten en hij loopt maar 35 ofzo dan krijgen ze waarschijnlijk snel argwaan en gaan ze zoeken naar de begrenzer.
Daarnaast heb je altijd nog de kans dat je gepakt/geflitst wordt terwijl je te hard rijdt.