Ik niks aan mijn brommer, maar wel aan de nieuwe FS1 van m'n huisgenoot (Machiel). We hebben de halal FS1 van marktplaats gekocht Zodat hij ook aan de FS1 kan! Was gezellig bij Rene, we hebben onder het genot van een biertje (11:30 's ochtends) de FS1 uit elkaar getrokken.
Uiteindelijk valt het zeker niet tegen, veel nieuwe onderdelen (achterspatbord, achterlicht, uitlaat zadel, schokbrekers, rempedaal, veel klein spul en ook een aantal motordelen nieuw). Het ding moet alleen een motorrevisie hebben (hadden we al opgerekend) want ik kon het vliegwiel zeker 2 á 3 mm in de hoogte op en neer bewegen, flinke radiale speling dus.
Tombo schreef:Ik niks aan mijn brommer, maar wel aan de nieuwe FS1 van m'n huisgenoot (Machiel). We hebben de halal FS1 van marktplaats gekocht Zodat hij ook aan de FS1 kan! Was gezellig bij Rene, we hebben onder het genot van een biertje (11:30 's ochtends) de FS1 uit elkaar getrokken. Uiteindelijk valt het zeker niet tegen, veel nieuwe onderdelen (achterspatbord, achterlicht, uitlaat zadel, schokbrekers, rempedaal, veel klein spul en ook een aantal motordelen nieuw). Het ding moet alleen een motorrevisie hebben (hadden we al opgerekend) want ik kon het vliegwiel zeker 2 á 3 mm in de hoogte op en neer bewegen, flinke radiale speling dus.
Is dat die fs1 waarvan de uitlaatpakking en nog iets al van verkocht was?
Tombo schreef:Ik niks aan mijn brommer, maar wel aan de nieuwe FS1 van m'n huisgenoot (Machiel). We hebben de halal FS1 van marktplaats gekocht Zodat hij ook aan de FS1 kan! Was gezellig bij Rene, we hebben onder het genot van een biertje (11:30 's ochtends) de FS1 uit elkaar getrokken. Uiteindelijk valt het zeker niet tegen, veel nieuwe onderdelen (achterspatbord, achterlicht, uitlaat zadel, schokbrekers, rempedaal, veel klein spul en ook een aantal motordelen nieuw). Het ding moet alleen een motorrevisie hebben (hadden we al opgerekend) want ik kon het vliegwiel zeker 2 á 3 mm in de hoogte op en neer bewegen, flinke radiale speling dus.
Jep De krukaslagers zijn echt helemaal gaar van dat ding Voor de rest valt het allemaal mee!
@Mitchel, Machiel heeft foto's gemaakt, env olgens mij een account, ik zal ff vragen of hij het e.e.a. online wilt zetten.
Jep De krukaslagers zijn echt helemaal gaar van dat ding Voor de rest valt het allemaal mee! @Mitchel, Machiel heeft foto's gemaakt, env olgens mij een account, ik zal ff vragen of hij het e.e.a. online wilt zetten.