Niels schreef:Ik ben echt zoo uitgekeken op AMD, de nieuwe Intel Sandy Bridge processoren zijn echt veel beter
Ik blijf toch wel een fan van AMD, ze hebben het vaak beter voor elkaar met wat ze uitgeven (de oude athlons uitgesloten dan die te heet werden), zie ook dat die Sandy Bridge processoren ook in het begin een fout hadden in de chip waardoor de sata-300 poorten niet meer gebruikt konden worden, maar geef wel toe dat ze goed bezig zijn verder, maar blijf nog steeds fan van AMD, maar dat is persoonlijke smaak
AMD heeft een beter prijs kaartje dan Intel, vindt intel nogal omslachtig met hun hoge prijzen!
Hun nieuwe processor opbouw vindt ik ook wel speciaal!
Ik ben zoo uitgekeken als PC als gameplatform. M'n volgende "PC" wordt een tablet o.i.d., met een dockingstation en een dikke monitor. Om te gamen koop ik tegen die tijd wel een playstation ofzo
Tombo schreef:Ik ben zoo uitgekeken als PC als gameplatform. M'n volgende "PC" wordt een tablet o.i.d., met een dockingstation en een dikke monitor. Om te gamen koop ik tegen die tijd wel een playstation ofzo
helemaal mee eens, alleen de klassiekers vind ik leuk op pc
is het niet een simpel schakelveertje dat vervangen moet worden?
had mn vader ook met zn motor al is dat wel een ander yamaha model, maar wel een 'yamaha kwaaltje'
je krijgt trouwens meestal problemen met je tweede versnelling
Andries schreef:is het niet een simpel schakelveertje dat vervangen moet worden? had mn vader ook met zn motor al is dat wel een ander yamaha model, maar wel een 'yamaha kwaaltje' je krijgt trouwens meestal problemen met je tweede versnelling
Ik bij mijn 3de versnelling, 1ste, 2de en 3de doen het perfect en vanaf dan krijg ik hem niet meer in zijn 4, 5 en 6, of ik moet heel erg hard aan het pookje trekken