gefixt!
door die crash heeft hij de kaart automatisch uitgeschakeld.
In de bios stond hij dus op de stand dat hij maar een kaart gebruikt en niet "hybrid" werkte.
dat heb ik weer aangezet en hoppa, er zijn weer 2 kaarten beschikbaar!!
ik ben erg opgelucht!
wat me vandaag tegenzit:
Stuurbekrachtiging monteren maar niet blijken te passen.
en daar kom je dan achter als de oude er al uit zit en de nieuwe er al voor hangt
Twowheeler schreef:gefixt! door die crash heeft hij de kaart automatisch uitgeschakeld. In de bios stond hij dus op de stand dat hij maar een kaart gebruikt en niet "hybrid" werkte. dat heb ik weer aangezet en hoppa, er zijn weer 2 kaarten beschikbaar!! ik ben erg opgelucht!
wat me vandaag tegenzit: Stuurbekrachtiging monteren maar niet blijken te passen. en daar kom je dan achter als de oude er al uit zit en de nieuwe er al voor hangt
Mooi dat het gefixed is!
Dat is behoorlijk lullig
Laatst gewijzigd door Triforce op 25 feb 2011, 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Twowheeler schreef:wat me vandaag tegenzit: Stuurbekrachtiging monteren maar niet blijken te passen. en daar kom je dan achter als de oude er al uit zit en de nieuwe er al voor hangt
Twowheeler schreef:wat me vandaag tegenzit: Stuurbekrachtiging monteren maar niet blijken te passen. en daar kom je dan achter als de oude er al uit zit en de nieuwe er al voor hangt
Dat ik sebiet nog naar toneel moet voor school.
Vandaag was het bij ons 100dagen, dus gisteren lekker nachtje door gefeest in Leuven Dan vroegste trein terug naar Mechelen gepakt om dan bij ons op school 100 dagen te gaan vieren... dus nog meer zuipen!
Dan in de middag pizza eten en nog meer drinken+schaatsen
En dan nu nog dat stoeme toneel dat verplicht is ...ik ga daar een dutje doen denk ik
Omdat ik geen gezeik achteraf wil dat het niet is wat ze verwachten etc. Gaat om een cilinder.
En zou niet weten wanneer ik naar het postkantoor zou moeten gaan..