had ik ook gedaan, werkt pas nadat ik hem heet had gestookt, en toen een oude dop12 erop had geramd en af laten koelen, toen kon ik hem lopsdraaien. een m8 inbus past uit zichzelf namelijk net niet in een dop 12
Monkeymadness schreef:had ik ook gedaan, werkt pas nadat ik hem heet had gestookt, en toen een oude dop12 erop had geramd en af laten koelen, toen kon ik hem lopsdraaien. een m8 inbus past uit zichzelf namelijk net niet in een dop 12
De S5 afgeragd. Met een tandje kleiner voor, komt ie goed in zijn powerband. 85 in zijn 3 en iets over de 100 in de 4. Alleen lijkt hij boven de 85 iets te pingelen, dus de opgelaste pukkel moet iets aangepast denk ik, de koudere bougie hielp niet echt. verder is het een fijn motorfietsje geworden.
rise and shine schreef:Gefrituurde zuigers uit het blokje gehaald, naar 100845 km waren ze toch echt op, zuiger veren waren in 100000 stukjes gebroken.
Een van de zuigers is helemaal weg gesmolten... dus nieuw setje overmaat zuigers, cilinders laten op boren/honen en stukjes zuigerveer uit het onderblok halen... zou het allemaal gaan lukken voor de meeting?