Waarom heeft iedereen behalve ik er goede belevingen mee.
Ik heb alleen maar pech dat ze totaal niet onderin trekken en pas bij de 8000 toeren pas wilt gaan.
Ik ben er laatst ook nog achter gekomen dat de bijgeleverde zuiger die ik heb gehad te veel speling heeft zo'n 0,5mm speling en dan nog maar 500 kilometer mee gereden
Triforce schreef:Ik ben er laatst ook nog achter gekomen dat de bijgeleverde zuiger die ik heb gehad te veel speling heeft zo'n 0,5mm speling en dan nog maar 500 kilometer mee gereden
Dan verlies je te veel compressie voor echte prestaties.
Triforce schreef:Ik ben er laatst ook nog achter gekomen dat de bijgeleverde zuiger die ik heb gehad te veel speling heeft zo'n 0,5mm speling en dan nog maar 500 kilometer mee gereden
Dan verlies je te veel compressie voor echte prestaties.
Ik heb bij 2 cilinders gewoon verkeerde zuigers gehad.
Moet maar kijken of ik een andere passende zuiger ga vinden.
Ik heb alleen maar pech dat ze totaal niet onderin trekken en pas bij de 8000 toeren pas wilt gaan.
Ik ben er laatst ook nog achter gekomen dat de bijgeleverde zuiger die ik heb gehad te veel speling heeft zo'n 0,5mm speling en dan nog maar 500 kilometer mee gereden
ik rijd er sinds kort ook mee rond ( nog niet echt veel ) maar vind hem zelf echt heerlijk rijden, ik kan er rustig mee toeren maar hem ook flink op zijn donder geven en dan is het echt een kanon!
oke bedankt!
maar mijn bougie heeft een koffiebruine kleur.. dat is wel goed ofniet?
en kun je ook orginele sproeier nog via internet kopen?
En ik heb nog iets, een vriend van me die heeft de zelfde brommer als mij,
maar er lekt olie uit de opening waar de koppelingskering in zit (dat ronde rubbertje?
heeft iemand misschien een idee hoe dat komt? zal het plotseling zo kunnen gaan lekken?
alvast bedankt!;)
Remon schreef:En ik heb nog iets, een vriend van me die heeft de zelfde brommer als mij, maar er lekt olie uit de opening waar de koppelingskering in zit (dat ronde rubbertje? heeft iemand misschien een idee hoe dat komt? zal het plotseling zo kunnen gaan lekken? alvast bedankt!;)
De keerring vervangen voor een ori exemplaar die imi's hebben net de verkeerde maat en gaan bijna altijd lekken.
Sjon verkoopt goede sproeiers komen ook uit de mikuni fabriek.
Krijg jij je brommer nog in gang met een zuigerspeling van een halve mm?
oké mooi! dan ga ik orginele sproeiers kopen!
maar ik ben er al achter wat het is, het lag gewoon aan de afstelling van de contactpuntjes.
want hij loopt alweer een stuk mooier! trouwens, hoe upload je een foto van je fs1? want hij doet het niet als ik hem wil uploaden..