homoet
-
- 2000km gereden
-
- 100km gereden
wat je enkel met een 28 bochtje of n 60cc kan compensere.
beste is gewoon met je getunede setup nar Chris Homoet rijden en zegge...dit is hem..maakt er maar een uitlaatje naar.
en ik weet niet hoe hard mijn pijp loopt punkemon....heb er namelijk nog niet mee gereje..plus dat mijn eind demper en bocht anders is want ik heb er 1 voor bovelangs
maar 4 p of 6 of zo'n special made pijpje als wij hebben, het loopt allemaal wel hard en goed...en de ene Fs1 cilinder is de andere niet..geld ook voor blok...maar het houdt toch op een gegeve moment op...ten zij iemand hier een 19 mm mikuni heeft liggen die netjes achter het kapje past
..want dat is het toch wel meest jammere van de fs1 blokjes...dat we maar met een 16mm kunne rommele, en we daar onze uitlaat poort op moete vijle..want is die te groot dan kunne we hem die toevoer niet geve en valt het spul weer dood enz enz...dus ..wie heeft er een dikke mikuni voor me 
beste is gewoon met je getunede setup nar Chris Homoet rijden en zegge...dit is hem..maakt er maar een uitlaatje naar.
en ik weet niet hoe hard mijn pijp loopt punkemon....heb er namelijk nog niet mee gereje..plus dat mijn eind demper en bocht anders is want ik heb er 1 voor bovelangs

maar 4 p of 6 of zo'n special made pijpje als wij hebben, het loopt allemaal wel hard en goed...en de ene Fs1 cilinder is de andere niet..geld ook voor blok...maar het houdt toch op een gegeve moment op...ten zij iemand hier een 19 mm mikuni heeft liggen die netjes achter het kapje past

-
- 1500km gereden
- Contacteer:
-
- 1000km gereden
petje schreef:wat je enkel met een 28 bochtje of n 60cc kan compensere.
en ik weet niet hoe hard mijn pijp loopt punkemon....heb er namelijk nog niet mee gereje..plus dat mijn eind demper en bocht anders is want ik heb er 1 voor bovelangs![]()
maar 4 p of 6 of zo'n special made pijpje als wij hebben, het loopt allemaal wel hard en goed...en de ene Fs1 cilinder is de andere niet..geld ook voor blok...maar het houdt toch op een gegeve moment op...ten zij iemand hier een 19 mm mikuni heeft liggen die netjes achter het kapje past..want dat is het toch wel meest jammere van de fs1 blokjes...dat we maar met een 16mm kunne rommele, en we daar onze uitlaat poort op moete vijle..want is die te groot dan kunne we hem die toevoer niet geve en valt het spul weer dood enz enz...dus ..wie heeft er een dikke mikuni voor me
wat is een zundapp toch mooi dan he