M'n brommer rijdt op het moment wel aardig, maar wanneer ie goed warm is gaat ie op willekeurige momenten wanneer ik rond de 50-55 rij in een keer inhouden het geluid wordt een stuk zachter en als het dan weer even ophoudt trekt ie in een keer weer op. En als ie echt warm is dus na een km of 8 lijkt het net of ie de hele tijd zo inhoudt. Het maakt niet uit hoe ik de punten zet en de carb is goed afgesteld.. Wat zou het kunnen zijn?
Waslijn schreef: ..Het maakt niet uit hoe ik de punten zet ...
lijkt me vonkprobleem, bougie al es gewisseld? bobijn niet defect? vaak als een goede brommer slecht wordt als hij warmstaat, light dit aan de bobijn of de condensator,
die willen wel es raar gaan doen als ze warm worden
Carb is goed.. er zit ik rij met een 60cc FS1 en heb sproeier 180.. Bougie is gewoon mooi bruin. Ohja wat ik was vergeten te zeggen is dat als ie warm is en ik moet bijvoorbeeld stil staan voor een stoplicht en ik rij weg gaat ie vreselijk stotteren.. als ik dan alle versnellingen langs ben geweest met veel gestotter rijdt ie geen weer goed en heb ik in een keer veel minder last van dat inhouden.
toen ik van immi naar homoet uitlaat ging ging ik van 170 naar 180
met 170 was ie mooi bruin reed perfect maar stotterde zo nu en dan
met 180 was ie een beetje zwart maar reed perfect,
ik heb een 50ccfs1