type 468

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Plaats reactie
Pieter-Jan Donkers

type 468

Bericht door Pieter-Jan Donkers »

Ik heb hier een fs1 type 468 met een nl teken ingeslagen in het frame en blok,volgens verscillende berichten die ik hier heb gelezen kan dit niet omdat dit het typenummer is wat in duitsland word gebruikt,en hier in Nederland doorgaat voor het type 2F2 heb ik nu een kat in de zak gekocht.
petje
100km gereden
100km gereden

Bericht door petje »

nouja kat in de zak, als je zelf ok weinig hecht aan nummers dan weet je wat je moet doen
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

Heeft hij al een kenteken?
Zo ja, dan is er niets aan de hand.
Zo nee, dan kan het zijn dat je er geen kenteken op krijgt omdat de gegevens niet kloppen (en ermee is gerommeld).
NIX
10000km gereden
10000km gereden

Bericht door NIX »

Ik denk eerder dat het een verkeerde poging uit 2006 is die door de fietsenmaker destijds geweigerd is. Gewoon dat NL keur wegpoetsen. Dat hoort niet op een Duitser. Een Duitse brommer zou je zo op kenteken moeten kunnen krijgen, je moet wel het bouwjaar kunnen aantonen. Met deze lijst kom je al een heel eind: http://www.fs1forum.com/Nummerlijst.html . Uitprinten en meenemen naar de RDW. Ding is van '74, '75 of '76, afhankelijk waar het framenummer mee begint. Kijk ook of je een Duitse folder van de FS1G te pakken kunt krijgen. Een scan is genoeg. Ik denk trouwens dat de RDW al zat 468's gekeurd heeft en dat die dus al in hun database zit, maar het wordt altijd op prijs gesteld dat je zelf ook wat documentatie kunt laten zien.
Kijk eerst even in de FAQ.
Plaats reactie