Wat heb jij vandaag met of op een brommer gedaan v5.0
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
Triforce schreef:Een rondje gereden, ben zeker tevreden over de prestaties van de homoet samen met mijn aangepaste athena.
Ik mis alleen wat bottompower onderin, dus bij het weg trekken moet ik wat meer gas geven en dan doet hij het wel goed.
Alleen de ontsteking werkt mij nog tegen maar heb misschien een cdi kastje gevonden voor mijn ontsteking
Misschien een andere schijf erin doen, want de ik nu gebruik opent al eerder en sluit ook wat later, dus dan maar een aangepaste slome schijf die ongeveer de timingen heeft van nix.
die van nix is eigenlijk voor een f5b

is die van nu al aangepast?
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
net een rondje gereden, gas naald moet weer naar het midden.
dat pruttelen was door de luchtschroef (gas bij pruttelen maar weinig gas)
nu was het alleen maar bwoaaap bij gasgeven
.
maar het pruttelen bij weinig gas is over, en hij komt al wat meer los.
rijd de hele tijd rond de 50, dat is lekker rustig (draait 5500 toeren bij 50km/h)
dus f5b, bevalt enorm.
je merkt ook dat de cillinder loskomt, en dan vooral onderin. kan niet wachten tot gino's kopje erop kan.
en ben stiekem ook wel heel benieuwd wat er gebeurt als ik met marco een homoet ga testen
dat pruttelen was door de luchtschroef (gas bij pruttelen maar weinig gas)
nu was het alleen maar bwoaaap bij gasgeven

maar het pruttelen bij weinig gas is over, en hij komt al wat meer los.
rijd de hele tijd rond de 50, dat is lekker rustig (draait 5500 toeren bij 50km/h)
dus f5b, bevalt enorm.
je merkt ook dat de cillinder loskomt, en dan vooral onderin. kan niet wachten tot gino's kopje erop kan.
en ben stiekem ook wel heel benieuwd wat er gebeurt als ik met marco een homoet ga testen
-
- 7500km gereden
- Triforce
- 2500km gereden
Twowheeler schreef:Triforce schreef:Een rondje gereden, ben zeker tevreden over de prestaties van de homoet samen met mijn aangepaste athena.
Ik mis alleen wat bottompower onderin, dus bij het weg trekken moet ik wat meer gas geven en dan doet hij het wel goed.
Alleen de ontsteking werkt mij nog tegen maar heb misschien een cdi kastje gevonden voor mijn ontsteking
Misschien een andere schijf erin doen, want de ik nu gebruik opent al eerder en sluit ook wat later, dus dan maar een aangepaste slome schijf die ongeveer de timingen heeft van nix.
die van nix is eigenlijk voor een f5b.
is die van nu al aangepast?
Ja en dat is eigenlijk al een snelle schijf, wou uit testen wat hij deed, hij rijd daardoor op een wat hoger toerental beter door maar moet daardoor iets onderin inleveren.
-
- 1250km gereden
- Triforce
- 2500km gereden
Een rondje gereden maar kon snel weer terug want ik dacht dat ik een warmloper zuur krijgen maar thuis goed bekeken en het eed het vliegwiel die aanliep ( nee hij zat niet los maar de grondplaat zat iets losser) dus had eerst de cilinder vervangen en toen het vliegwiel probleem opgelost, cilinder doet het goed alleen stottert hij onderin een beetje maar als ik hem door trok ging hij als een speer, slipt zelfs door de koppeling heen.
-
- 7500km gereden
- Contacteer: