Op zon Solex rij je toch nooit denk ik
The Big small question topic, partnumber 6
- marco
- Sheriff of the Posbank

- Jeti
- 17500km gereden

jensje36 schreef:Jeti schreef:Nee, 250 voor een Solex is niet heel goedkoop.
Zie marktplaats e.d.
Dacht al zoits, maar ik ken niets van Solex, dus misschien was dat model waardevoller ofzo
Oh geen idee, maar ik zou dat sowieso niet uitgeven aan een Solex.. Beter verbreed je je garage met andere Frans/Nederlandse merken (M.)
-
Jens36
- 5000km gereden

Neen dan word het wel een Yamaha of dergelijks
Geen automaatjes meer
Maar Solexen zie je toch ook veel op beurzen enzo...
Ik kan ook een Zwitserse 5-bak Kr**dler kopen...Echt voor niet veel geld, maar eerst moet die penny eruit dat ik plaats heb.
4 brommers is namelijk het maximum voor mij
Grappig wat mensen je allemaal aanbieden als je een zoekertje zet, echt nog wel goeie dingen 
Ik kan ook een Zwitserse 5-bak Kr**dler kopen...Echt voor niet veel geld, maar eerst moet die penny eruit dat ik plaats heb.
4 brommers is namelijk het maximum voor mij
- Jeti
- 17500km gereden

jensje36 schreef:Neen dan word het wel een Yamaha of dergelijksGeen automaatjes meer
![]()
4 brommers is namelijk het maximum voor mijGrappig wat mensen je allemaal aanbieden als je een zoekertje zet, echt nog wel goeie dingen
Neem dan een motobecane D 55 schakel.
Is ook nog wel 1 van mijn droommoby's
en de LT 125 natuurlijk.
-
Yamaha rd50m
- 7500km gereden

jensje36 schreef:Neen dan word het wel een Yamaha of dergelijksGeen automaatjes meer
![]()
4 brommers is namelijk het maximum voor mijGrappig wat mensen je allemaal aanbieden als je een zoekertje zet, echt nog wel goeie dingen
veel coole dingen tegengekome?
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
-
Yamaha rd50m
- 7500km gereden

jensje36 schreef:Ja ze bieden je wel wat aanmaar wel duur meestal,
Heb al een Solex, een kreidler 5-bak, een mobylette van '69 en een of andere Flandria...Maar allemaal +€500![]()
W8en tot er iets goed uit de bus komt
ik heb op die manier men baja brown rd van 1973 gevonden
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
-
Jens36
- 5000km gereden

Yamaha rd50m schreef:jensje36 schreef:Ja ze bieden je wel wat aanmaar wel duur meestal,
Heb al een Solex, een kreidler 5-bak, een mobylette van '69 en een of andere Flandria...Maar allemaal +€500![]()
W8en tot er iets goed uit de bus komt
ik heb op die manier men baja brown rd van 1973 gevonden
Isda?