het is inderdaad een 4takt blok dat ik op dit moment onder mn fs1 aan het beunen ben ( met veel hulp van jeroen)
't leek me wel grappig en nu heb ik mooi de tijd om mn fs1 blokje te reviseren. En op deze manier weet ik zeker dat ik niet ergens halverwege tijdens m'n brommer vakantie moet afhaken .
Oke dan kan ik natuurlijk een honda kopen, maar dit ziet er wel grappig uit.
foto's komen als hij helemaal af is!
Als 'ie slim is maakt 'ie een soort van adapters voor het honda blok Zo kan je je originele fs1 blok er weer onder hangen.
Ik ben echt benieuwd naar het resultaat, lijkt me echt vet om te zien en dan zo'n 120cc bamiblok eronder hangen
Tombo schreef:Als 'ie slim is maakt 'ie een soort van adapters voor het honda blok Zo kan je je originele fs1 blok er weer onder hangen. Ik ben echt benieuwd naar het resultaat, lijkt me echt vet om te zien en dan zo'n 120cc bamiblok eronder hangen
Dat doe ik dus ook k moet er als ik wil toch wel weer het mooie fs1blokje onder kunnen hangen he:P
Ik hoorde je nog roepen, ik zag meteen dat jij het was haha. Ik was ff een rondje aan het rijden (helemaal naar de flitspaal van HJ, wilde kijken of die gerepareerd was, en dat is 'ie dus niet... ), kijken naar dat gebeuren van de blauwe walm, of er nog gereden werd. Ben onderweg wel 2 motorfiets kreidlers tegengekomen, en een paar zundapps!
Die Kreidlers gingen echt abnormaal hard zeg! Die bestuurders heb ik later nog even gesproken. 50cc cilinders erop van een paar honderd euro, exclusief zuiger van minimaal 150 euro. 24 mm carburateur. toerentellers die naar de 12000 vliegen en daarna gewoon niet verder kunnen. Maar wat een snelheden!
Klopt, dat zijn overig ook de mensen die het vorig jaar verklooid hebben in Wijchen hard gaan ze iig wel!!
Ik stond bij de benzinepomp tegenover tivoli m'n banden op te pompen toen hun langs kwamen scheuren, ik er snel achteraan, maar ze waren al weg