Twowheeler schreef:En die vriend van me? Daar nog wat aan gehad?
Correctie: Hij belde net op dat hij morgen komt kijken. Kom je met hem mee op de koffie?
nee moet morgen werken helaas anders had ik wel mee gewild hoor!
nou ja wel duidelijk en hij houd zich dan wel aan de afspraak, als dit niks wordt kan hij altijd nog voor demontage ik hoor wel hoe het verloopt
Call of duty : Black Ops gekregen voor m'n verjaardag, niks mis mee natuurlijk, maar ipv dat je een spel koopt met een DVD waarop het spelletje staat, heeft activision nu bedacht dat op de dvd die je koopt een programmaatje staat, waar je je productcode mee moet registreren met je gebruikersnaam en wachtwoord, en dan vervolgens via dat programmaatje het spelbestand gaat downloaden. dus je bent een uur bezig met downloaden en met 5 minuutjes installeren kan je spelen...
Monkeymadness schreef:Call of duty : Black Ops gekregen voor m'n verjaardag, niks mis mee natuurlijk, maar ipv dat je een spel koopt met een DVD waarop het spelletje staat, heeft activision nu bedacht dat op de dvd die je koopt een programmaatje staat, waar je je productcode mee moet registreren met je gebruikersnaam en wachtwoord, en dan vervolgens via dat programmaatje het spelbestand gaat downloaden. dus je bent een uur bezig met downloaden en met 5 minuutjes installeren kan je spelen...
steam faalt idd hard, enige programma wat bij mij vaker vastloopt dan internet explorer
ik moet morgen project 1 afhebben en maandag inleveren.
dan de hele week leren en project 2 proberen af te maken
week daarop 2 weken lang tentamens en herkansingen en project 2 inleveren.
en daarna ben ik dood.
de opleiding vind ik wel leuk en de baan die eraan vast zit ook.
MAAR IK KAN GVD GEEN HELE DAG STIL BOVEN M'N BOEK HANGEN
daarom heb ik vanmiddag ook even de auto gepakt en veels te hard gereden + muziek geluisterd
Dat het zo koud is en ik mijn brommer niet kan spuiten.
Wil verder met mijn motordapp.. Zodat hij voor de limburgrit gekeurd is en ik hem mee kan nemen. Voor als de street niet lukt, want dat is keuze 1 natuurlijk.
En de MZ moet ook klaar gemaakt worden, als backup-optie.
En ja, ik kan ook met de brommer. Maar heb mijn motor rijbewijs dus wil het eerste ritje met de motor rijden (over het fietspad tussen de brommers)
En daarbij is de chouffe nogal zwaar gevallen, maar dat zit me eigenlijk niet eens tegen.
Stap ik in de auto om naar Zwolle te gaan.. beetje raar geluid..
Kijk eens naar mijn banden.. Zit daar echt een dikke schroef/bout incl ringetje in
En de reserve band is zo'n thuiskomertje, daar doe ik niet aan.
Had gelukkig van de oude golf nog 2 wielen liggen, die er maar op (want die eronder zitten is een maatje groter).