Wat zit je tegen vandaag 4.0
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 7500km gereden
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
[quote="Jeti"]Dat mensen eerst alles doen om een afspraak met mij te krijgen, maar dan blijven afzeggen met ieder zn eigen reden.
Van de week ga ik dus naar de sloop. Ze bekijken het maar.
[/quote
wielen erafhalen en los verkopen, heb je misschien nog 50 euro
Van de week ga ik dus naar de sloop. Ze bekijken het maar.

wielen erafhalen en los verkopen, heb je misschien nog 50 euro

Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
- Jeti
- 17500km gereden
Ja dan kan ik het hele interieur, tellers, etc er wel uit en vanaf halen, maar dan moeten mensen hem ook weer met een trailer komen ophalen.. Of ik blijf ermee zitten, en je mag geen auto-wrakken in de tuin (hoewel het best een okay schuurtje is..)
Nu kunnen ze er gewoon met keuring mee naar huis rijden.
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
Jeti schreef:Ja dan kan ik het hele interieur, tellers, etc er wel uit en vanaf halen, maar dan moeten mensen hem ook weer met een trailer komen ophalen.. Of ik blijf ermee zitten, en je mag geen auto-wrakken in de tuin (hoewel het best een okay schuurtje is..)
hoe doe je dat met die bus dan

-
- 7500km gereden
Jeti schreef:Ja dan kan ik het hele interieur, tellers, etc er wel uit en vanaf halen, maar dan moeten mensen hem ook weer met een trailer komen ophalen.. Of ik blijf ermee zitten, en je mag geen auto-wrakken in de tuin (hoewel het best een okay schuurtje is..)
maar als je hem toch naar de sloop doet

Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
- marco
- Sheriff of the Posbank
Yamaha rd50m schreef:Jeti schreef:Ja dan kan ik het hele interieur, tellers, etc er wel uit en vanaf halen, maar dan moeten mensen hem ook weer met een trailer komen ophalen.. Of ik blijf ermee zitten, en je mag geen auto-wrakken in de tuin (hoewel het best een okay schuurtje is..)
Had je intresse?

Yamaha Sheriff 1981
-
- 7500km gereden
marco schreef:Yamaha rd50m schreef:Jeti schreef:Ja dan kan ik het hele interieur, tellers, etc er wel uit en vanaf halen, maar dan moeten mensen hem ook weer met een trailer komen ophalen.. Of ik blijf ermee zitten, en je mag geen auto-wrakken in de tuin (hoewel het best een okay schuurtje is..)
Had je intresse?
nope,
veel te jong voor mij