mensen met een caberg hier?
en hoe waterdicht is een systeemhelm?
heb nu een jet helm, is heerlijk in de zomer, maar bij een beetje minder weer loopt alles zo je kraag in
Arnoute schreef:kiwi! zeer goed helm, en zeer goed waterdicht, heeft wel een damp probleempje, het raampje beslaat soms..
Ja das bij de mijne ook Maar je moet een heel klein beetje dreft op een zakdoek doen en dat langs de binnenkant uitwrijven.
Je ziet er niets van en het dampt niet meer aan
Ik heb een Caberg Rhino systeemhelm, met ingebouwd los zonnevizier. Vind 'm zelf erg prettig. Ik weet niet hoe de helm zich gedraagt op hogere snelheden (kwa windruis), omdat ik er nog nooit echt hard (+100 km/h) ofzo mee heb gereden. Mocht het zijn dat het ding (als ik m'n motorrijbewijs heb) echt veel herrie maakt, koop ik 'n andere (heb hem al 4 jaar ofzo)
Tombo schreef:Ik heb een Caberg Rhino systeemhelm, met ingebouwd los zonnevizier. Vind 'm zelf erg prettig. Ik weet niet hoe de helm zich gedraagt op hogere snelheden (kwa windruis), omdat ik er nog nooit echt hard (+100 km/h) ofzo mee heb gereden. Mocht het zijn dat het ding (als ik m'n motorrijbewijs heb) echt veel herrie maakt, koop ik 'n andere (heb hem al 4 jaar ofzo)
Systeemhelmen maken sowieso een boel kabaal, beste die ik ken zijn die van Shark, Evoline
En die is ook als Jet helm te gebruiken zonder dat je je kinstuk verliest