Jonge jonge wat een flapdrol..
Kom ik aan.. Een man van in de 60 met zijn sjaggie half uit zn bek.. "oh ik dacht dat hij zwart was, wat een schilderij. In die kleur is hij niet te verkopen" bladiebla
continu zeiken over de kleur en de verf die ik heb gebruikt.. Hij keek opgelucht toen ik zei dat ik hem niet geschuurd had
Hij wilde 150 geven. Nee, doe ik hem niet voor weg (aangezien ik erg veel reacties heb gekregen.) "mensen bieden en reageren maar, maar ze komen nooit. zeker allemaal buitenlanders die gereageerd hebben? die zijn niet te vertrouwen."
Toen wilde hij toch een stukje rijden.. Wil hij keren, rijdt hij hem ff in 50 cm sneeuw!! "oh nu zitten we vast" DUH !!
Uiteindelijk aangegeven dat hij wel voor 180 mag als minimale. Komt ie nog met 160. Nou, dan gaat het over. Hand gegeven en elkaar bedankt.
Stap ik in, wil ik wegrijden. "okay, 175 dan."
Ok, is goed.
Dan zegt ie "laat hem hier maar staan, ik haal hem vanmiddag op. Ik betaal wel."
Zeg ik "kom hem dan vanmiddag maar bij mij thuis ophalen, dan hoef ik nu niet te lopen, maar dan kunnen we hem nu wel alvast overschrijven"
Hij "oh shit ik ben mijn rijbewijs vergeten."
Nu komt hij, als het goed is, vanmiddag weer naar het postkantoor zodat we hem over kunnen schrijven en hij hem mee kan nemen op de trailer. Eerst zien, dan geloven.
Tsjongejonge. Echt niets voor mij dat verkopen.