dit kan rap gaan, pakken sneller dan die amazone te fiksen valt denk ik..
voor je hier een 80pk V8 in kunt leggen heb je wel nog een héle hoop aanpassingen nodig,
->stick to the straight flat four banger for now!
(hehheh, ben aan het studeren )
ik gok plamuur ja, is wrsl één van de weinige metale onderdelen =p
mja, eerst maar draaiend make mee dieje orginele blok erin denk, dna keuren, en dan zien nawaar we willen
Arnoute schreef:een suzuki AC50 resauratieproject foto's volgen nog
Mooi zo! Ben benieuwd, hoeveel heb je betaald als ik dat mag weten?
375, euro, heb nog een hoop kosten, maar heb ze berekend ong. en zal nog steeds winst kunnen maken,
maar hij is niet voor verkoop is voor te houden, maar ik reken altijd in winst..
de brommer staat nu nog bij die vriend en ik kan er ook niet meteen om, maar dat wordt nog geregeld
375, euro, heb nog een hoop kosten, maar heb ze berekend ong. en zal nog steeds winst kunnen maken, maar hij is niet voor verkoop is voor te houden, maar ik reken altijd in winst..
de brommer staat nu nog bij die vriend en ik kan er ook niet meteen om, maar dat wordt nog geregeld
375, euro, heb nog een hoop kosten, maar heb ze berekend ong. en zal nog steeds winst kunnen maken, maar hij is niet voor verkoop is voor te houden, maar ik reken altijd in winst..
Ik denk dat je er beter vanuit kunt gaan dat hobby's geld kosten. En dat levert winst in voldoening op.
Hobbyisten krijgen zelden terug voor een brommer wat ze erin hebben gestoken, zeker als je het goed wilt doen.
Ik denk dat je er beter vanuit kunt gaan dat hobby's geld kosten. En dat levert winst in voldoening op. Hobbyisten krijgen zelden terug voor een brommer wat ze erin hebben gestoken, zeker als je het goed wilt doen.
Is helemaal waar! Je moet je geld ergens insteken zodat je erzelf voldoening van hebt!!
Dat hoeft niet perse altijd zo te zijn.
In de kreidler heb ik veel geld gestoken...
Maar ik weet dat ik dat er zeker terug uitkrijg door de 'lage' aankoopprijs
jensje36 schreef:Dat hoeft niet perse altijd zo te zijn. In de kreidler heb ik veel geld gestoken... Maar ik weet dat ik dat er zeker terug uitkrijg door de 'lage' aankoopprijs
Dat ligt eraan wat de markt doet, dat is niet te voorspellen.
Stel dat er een verbod op 2takt komt.. Dan levert hij waarschijnlijk als oud ijzer het meest op en mag je blij zijn dat je de prijs van je uitlaat terug zou krijgen.
Maar goed, ik zei ook niet dat het altijd zo was. Ik had het over meestal.
jensje36 schreef:Dat hoeft niet perse altijd zo te zijn. In de kreidler heb ik veel geld gestoken... Maar ik weet dat ik dat er zeker terug uitkrijg door de 'lage' aankoopprijs
Dat ligt eraan wat de markt doet, dat is niet te voorspellen. Stel dat er een verbod op 2takt komt.. Dan levert hij waarschijnlijk als oud ijzer het meest op en mag je blij zijn dat je de prijs van je uitlaat terug zou krijgen.
Maar goed, ik zei ook niet dat het altijd zo was. Ik had het over meestal.
Een 2takt verbod zou idd wel alles veranderen!
Hopen dat het er de volgende 100 jaar nog niet komt!
Ik denk dat je er beter vanuit kunt gaan dat hobby's geld kosten. En dat levert winst in voldoening op. Hobbyisten krijgen zelden terug voor een brommer wat ze erin hebben gestoken, zeker als je het goed wilt doen.
Is helemaal waar! Je moet je geld ergens insteken zodat je erzelf voldoening van hebt!!
ik doe het ook voor mezelf hoor, maar ik doe geen dingen waar ik aan verlies,
ik weet dat het geld kost en ik heb kosten gerekend dat ik in totaal ergens rond de 800 euro in totaal zit, met aankoop erin,
en als je ziet wat ze vandaag de dag voor een AC vragen, dan doe ik daar niet meteen verlies op maar dat kan mij niet echt veel schelen hoor, ik doe het toch voor mezelf