mij zit tegen dat ik op 21-11 met iemand heb overlegd dat ik iets ging kopen van hem.. die dag meteen geld heb overgemaakt.. nog niets heb ontvangen.. mail gestuurd.. en vandaag eindelijk een mail terugkrijg dat hij het is "vergeten" te versturen..
en dat terwijl het niet eens om een paar euro ging. snatser.
Nee, is onmogelijk voor motor. Ik ga mijn connecties binnen Yamaha NL eens uitgooien denk ik.. Wie weet komen daar nog leuke dingen uit.
kom gewoon naar limburg-Elsloo :p en dan hopen dat je diezelfde FS1-gast als mij en bob hebt
in arnhem kan het ook, maar is allemaal wat lastiger zonder papieren, dan moet hij eerst brommer worden en daarna motor (gaat wel in 1 handeling, maar wel dubbel dokken).
Jeti schreef:Ik ga mijn connecties binnen Yamaha NL eens uitgooien denk ik.. Wie weet komen daar nog leuke dingen uit.
Failed. connecties zijn te verwaterd, helaas..
Plan C!
Tombo schreef:Haha dat had ik ook wel eens, ritjes van en naar de middle of nowhere. Vooral als je 3x moet overstappen ofzo, dat is echt kleaute
kom daar eindelijk aan, staan er 3 auto's op de parkeerplaats, een Sklasse een splinternieuwe saab en een 15 jaar oude suzuki ignis. 3 keer raden in welke ik terug mocht rijden