Pipedown schreef:voorbips sneeuw..
In Sint Maarten is het toch lekker warm weer?
marco schreef:mpro09 schreef:mensen die 45 rijden waar je 80 mag omdat de weg nat is
Sommige mensen denken dat ze dan maar stapvoets moeten gaan rijden.
NIX schreef:marco schreef:mpro09 schreef:mensen die 45 rijden waar je 80 mag omdat de weg nat is
Ik zat ze ook te vervloeken tot ik ineens half op de andere weghelft gleed en niet zomaar terugstuurde. Toen ben ik maar even gewoon aangesloten.
mpro09 schreef:NIX schreef:marco schreef:mpro09 schreef:mensen die 45 rijden waar je 80 mag omdat de weg nat is
Ik zat ze ook te vervloeken tot ik ineens half op de andere weghelft gleed en niet zomaar terugstuurde. Toen ben ik maar even gewoon aangesloten.
hier niet en het was nog duidelijk ook, als de weg wit was moest je even opletten en met zwart asfalt kon je gewoon rijden
YamaSam schreef:ach wat, ik moest net75m² isolatie omdraaien omdat het dampscherm aan de misse kant zat
Niels schreef:mpro09 schreef:NIX schreef:marco schreef:mpro09 schreef:mensen die 45 rijden waar je 80 mag omdat de weg nat is
hier niet en het was nog duidelijk ook, als de weg wit was moest je even opletten en met zwart asfalt kon je gewoon rijden
Ik heb er gisteren gewoon 2,5 uur over gedaan om van Naarden naar Amersfoort te rijden door die ellende![]()
Was 45 minuten onderweg en toen was ik van de oprit Naarden Gooimeer naar de afrit Naarden Bussum gereden (2km ofzo?)
NIX schreef:Hopelijk doet je relatie het nog als het huis af. Het zou niet voor het eerst zijn...