@pherius
ik vond de pirates best goed ik zat op de achterste rij(12) stoel 3... naast me zus
welke was dan van jou... die groene C met dat rekie over de tank??
hondatje vind ik best leuk. maar duur. (behalve bij de pomp dan )
ik ga ook met edwin en een honda rijder(bonne op een ss) op brom vakantie
btw, 5mei wageninen was denk ik edwin aka rise and shine
jeroenvans schreef: btw, 5mei wageninen was denk ik edwin aka rise and shine
Ik was niet in wageningen...... geen idee wat ik toen eigelijk aan het doen was, persoonlijk denk ik dat dat mick was (ook uit arnhem weet niet of hij zich al aangemeld heeft hier?)
Ja, die groene honda ja . Ik zal je al met helm slepen, ik had al vermoeden dat jullie dat waren op de 2R .
Wij zaten ehhh, 7 stoelen rechts van jullie, achterste rij. Mijn vriendin moest halverwege net voor de pauze heeeel erg plassen en is voor jullie langs gekropen geloof ik .
Maar ja, nu weer ik dat er 4 rode 2RU's in arnhem rondrijden. Hoef ik jess niet elke keer te smsen als ik haar gespot heb .
die vriendin van jou zorgde er voor dat onze fles drinken 8 rijen naar voren rolde maar die groene moet je denk ik van houden. niet egt mijn stijl (met dat bagagerekje en tomostank....)
oops , bij deze sorry. Langer ophouden kon echt niet, maar je had daar toch van die mooie bekerhouders ?
Verder gaat dat rekje er van de week nog vanaf (hoop ik), was alleen handig om extra bagage en blok mee te sjouwen voor weekendje parijs en weekendje luxemburg.