Ik hoop dat iemand me kan helpen. Heb zojuist een nieuwe koppelingskabel gemonteerd en plotseling (na een weekje stilstand) lekt de carburator (en niet zo'n klein beetje ook). Ik kan me niet voorstellen dat beide zaken gerelateerd zijn maar kan iemand me advies geven hoe ik de oorzaak van de lekkage kan opsporen (en kan stoppen)?
bedankt, Andor
Carburator lekt plotseling
Koppel,
Tik op de vlotterkamer had ik al geprobeerd maar heeft helaas niet geholpen, moet dus de carburateur demonteren. Ik heb de 2RU '86 alleen net in bezit en nog geen sleutelervaring. Kan iemand mij kort uitleggen hoe ik de carburateur moet losmaken van het blok (de handleiding is niet echt duidelijk). bedankt, Andor
Tik op de vlotterkamer had ik al geprobeerd maar heeft helaas niet geholpen, moet dus de carburateur demonteren. Ik heb de 2RU '86 alleen net in bezit en nog geen sleutelervaring. Kan iemand mij kort uitleggen hoe ik de carburateur moet losmaken van het blok (de handleiding is niet echt duidelijk). bedankt, Andor
-
- 1000km gereden
Andor schreef:Koppel,
Er zit links van je cilinder op het carter een rubber dopje of gaatje mocht het dopje er niet meer inzitten. Als je daar een schroevendraaier doorheen steekt kan je bij de schroef komen die je carburateur op je inlaatspruitstuk klemt. Als je deze losdraait kan je de carb er als het goed is er voorzichtig afschuiven