Ik heb mijn stem nog weg te geven!
Die van twowheeler moet er eigenlijk wel op maar als ik de enige ben die op hem stemt is het zonde.
Zijn er nog 2 mensen bereid?
drummer schreef:Ik heb mijn stem nog weg te geven! Die van twowheeler moet er eigenlijk wel op maar als ik de enige ben die op hem stemt is het zonde. Zijn er nog 2 mensen bereid?
dus dan moet je gewoon stemmen .
als je vind dat hij erop moet tenminste
Als iedereen zo denkt schiet het inderdaad niet op.. Misschien stemmen er wel meer mensen op als ze zien dat hij een stem heeft. Gewoon je eigen stem uitbrengen dus!
jensje36 schreef:We hebben 1758 gebruikers...dan is dat toch niet veel? Maarja het zij zo
Daar zitten echt alle aanmeldingen bij. Sommigen hebben ooit een probleempje gehad en hebben hier alleen maar 3x een vraag gesteld, anderen zijn allang niet meer actief omdat ze motor of auto rijden. Sommigen hebben vroeger erg fanatiek gepost, maar nu een heel stuk minder, anderen hebben zich alleen een keer aangemeld en daarna nooit meer gepost. Heel normaal, dus. Ik denk dat 10% ooit regelmatig heeft gepost of nog post en dat er op dit moment hooguit 50 actieve gebruikers zijn (>30/jaar). En dan zit ik waarschijnlijk nog aan de hoge kant. Kijk maar eens hoeveel mensen <10 posts hebben geplaatst van al die bijna 1800 gebruikers. Je moet niet alleen naar aantallen gebruikers kijken, dat geeft een totaal verkeerd en incompleet beeldd. Je moet ook naar hun gedrag kijken. Je moet zelfs een kijken bij alle posyte gebruiker hoe lang geleden ze hun laatste post hebben geplaatst. Ik denk dat iedereen die al meer dan een jaar niet meer gepost heeft, dit forum allang vergeten is.
Ik denk dat een opruimactie niet verkeerd is.. Iedereen die de afgelopen 2 jaar niet meer heeft ingelogd, vragen of ze nog lid willen blijven.. Dan heb je nog maar 3/4 van de leden over.