Ja Op de een of andere manier is het water terug gezakt...
Dus deze nacht zal het dan toch eventjes hebben opgehouden met regenen...
Maar op deze moment valt het er weer vollenbak uit
Jeti schreef:dat ik al ruim een uur wakker ben in mijn vrije weekend..
Ag mensch ik moet in mijn vrije weekend een gat graven in de kruipruimte van het huis van mijn ouders, vieze vochtige bedoeling, en heb nu weer last van mijn rug!
Jeti schreef:dat ik al ruim een uur wakker ben in mijn vrije weekend..
Ag mensch ik moet in mijn vrije weekend een gat graven in de kruipruimte van het huis van mijn ouders, vieze vochtige bedoeling, en heb nu weer last van mijn rug!
jensje36 schreef:Ja Op de een of andere manier is het water terug gezakt... Dus deze nacht zal het dan toch eventjes hebben opgehouden met regenen... Maar op deze moment valt het er weer vollenbak uit
Hoorde vanmorgen op de radio dat er 2 mensen waren overleden door de water overlast in BE en het er allemaal nogal heftig aan toe ding met de overlast.
En mij zit tegen dat het weer beter ging met mn vinger, hem toen weer ben gaan gebruiken, en de last nu weer net zo is als voorheen Morgen dus weer bellen.........
jensje36 schreef:Ja Op de een of andere manier is het water terug gezakt... Dus deze nacht zal het dan toch eventjes hebben opgehouden met regenen... Maar op deze moment valt het er weer vollenbak uit
Hoorde vanmorgen op de radio dat er 2 mensen waren overleden door de water overlast in BE en het er allemaal nogal heftig aan toe ding met de overlast.
En mij zit tegen dat het weer beter ging met mn vinger, hem toen weer ben gaan gebruiken, en de last nu weer net zo is als voorheen Morgen dus weer bellen.........
2 mensen gestorven? Amai...maar in sommige streken hebben ze wel meer wateroverlast dan hier...wij hebben geluk dat onze stad naast de leuvense vaart ligt + ietwat hoger... Al woon ik nu al wel een paar jaar buiten de stad
Ik heb hetzelfde met men knie als jij met je vinger...alléén ben ik nog niet naar de dokter geweest
rise and shine schreef:Ag mensch ik moet in mijn vrije weekend een gat graven in de kruipruimte van het huis van mijn ouders, vieze vochtige bedoeling, en heb nu weer last van mijn rug!
Dat de man van wie ik de Flandria's heb gekocht maar rond de pot blijft draaien over de verdere onderdelen van de brommers die hij ging zoeken en die ik dan mocht komen halen... Grondplaat,2x carterdeksel, voetsteunen, pedaal,tankstop,luchtfilter, vliegwiel...
Geen onbelangrijke dingen...