Tombo schreef:Ja ok, alhoewel ik van mening ben dat je de huidige keuringskosten niet moet rekenen, want voor 3 á 4 jaar geleden was het gewoon een paar tientjes
zit wel wat in maar nu kost het meer als dat wilt
vroeger koste een brod ook 25 cent betaald nu ook over de 2 euro
Wimmel O schreef:Mijn 2ru is van '87, dat houdt in dat ik nog sowieso 2 jaar de volle mep (200E) moet betalen voor verzekering. Daarom zit ik erover te denken om een oldtimer frame met kenteken aan te schaffen. Het frame behoudt zijn waarde wel en is een mooie basis voor een later project, daarbij zou het ook nog 300 euro aan verzekeringskosten schelen. Heeft iemand enig idee wat een redelijk frame ( niet doorgerot en goede ophangpunten ) opbrengt?
Voor de meeste frames met kenteken betaal je 200 euro. Daaronder heb je geluk.
Geldt eigenlijk voor alle merken. (nah ja, veel)
Jeti schreef:Wat is een redelijke prijs voor een DT voorvork? Een goede, rechte met onderpoten.
ik denk tussen de 100 en 150 euro
Waarom zoveel?
Geen idee, dat is vaak een normale prijs voor motor voorvorken, motorcross voorvorken gaan bijna niet onder de 300 euro weg, zware motor voorvorken niet onder de 200.
Maar voor oudjes denk ik wel minder dan 100 euro nog
Jeti schreef:Wat is een redelijke prijs voor een DT voorvork? Een goede, rechte met onderpoten.
Waarom zoveel?
Geen idee, dat is vaak een normale prijs voor motor voorvorken, motorcross voorvorken gaan bijna niet onder de 300 euro weg, zware motor voorvorken niet onder de 200.
Zijn die van een motor hetzelfde als die van de DT50 dan?
Waarom zoveel?
Zijn die van een motor hetzelfde als die van de DT50 dan?
Volgens mij iets steviger uitgevoerd van de motor versie, maar weet het niet zeker.
Motorvorken? We hebben het hier niet over crossmotoren oid, we hebben het over oude brommertjes waarvan er 1000-en zijn gemaakt. Er zijn gestrande projecten zat, je moet alleen MP e.d. even in de gaten houden.
NIX schreef:Motorvorken? We hebben het hier niet over crossmotoren oid, we hebben het over oude brommertjes waarvan er 1000-en zijn gemaakt. Er zijn gestrande projecten zat, je moet alleen MP e.d. even in de gaten houden.
Vroeg het eigenlijk omdat ik er nog 2 heb liggen waar ik wel vanaf wil, en wat budget wil creëren voor andere projecten..
NIX schreef:Motorvorken? We hebben het hier niet over crossmotoren oid, we hebben het over oude brommertjes waarvan er 1000-en zijn gemaakt. Er zijn gestrande projecten zat, je moet alleen MP e.d. even in de gaten houden.
Het is alleen maar om een voorbeeld te geven Henk-Jan
Vroeg het eigenlijk omdat ik er nog 2 heb liggen waar ik wel vanaf wil, en wat budget wil creëren voor andere projecten..