Camiel schreef:dat ik pas om 13u wakker werd was maar 2u geworden gister
Om 13.00 pas
Ik lag er om 1uur in en half 6 ging de wekker weer
sinds vorige week weekje vakantie ga ik minimaal na 00:00 u naar bed (ook nu met school) en als de mogelijkheid er is, blijf ik pitten, anders kruip ik voor school om 7:30u eruit kop onder koude kraan en wakker ben ik
Ik slaap te graag Als ik geen nut meer zie om op te blijven...kruip ik er gewoon lekker in
In de vakantie is dat anders natuurlijk...want dan is er veel nuttigs om wakker te blijven
Ik loop waarschijnlijk achter, maar ben er niet meer zo mee bezig geweest, maar mij zit tegen dat Limewire het ineens niet meer blijkt te doen omdat ze een rechtzaak hebben verloren op 26 okt..
Jeti schreef:Ik loop waarschijnlijk achter, maar ben er niet meer zo mee bezig geweest, maar mij zit tegen dat Limewire het ineens niet meer blijkt te doen omdat ze een rechtzaak hebben verloren op 26 okt..
Moest er ooit van komen...
Dan zal je nu Frostwire moeten downloaden...is minstens even goed
Jeti schreef:Ik loop waarschijnlijk achter, maar ben er niet meer zo mee bezig geweest, maar mij zit tegen dat Limewire het ineens niet meer blijkt te doen omdat ze een rechtzaak hebben verloren op 26 okt..
Met Limewire krijg je een hoop virussen en andere rommel binnen.
limewire was net zo als kazaa en die rommel. voordeel was wel dat zowat alles wat ooit digitaal is gemaakt daar ook daadwerkelijk te downloaden was
ik download nu altijd via grabit, maar daar is het aanbod niet groot in.
als ik het anders moet doen gaat het vie torrents, en dan zit norton er heel dicht bovenop
ik heb nooit russen, ook geen 4 stuks. Maar scan wel alles eerst goed.
Ik zal eens jullie alternatieven proberen.
thepiratebay is ook nog altijd goed, limewire opent die torrents nog wel.
Dat ik vannacht niet geslapen heb en tot 6u smorgens bier heb gedronken... daarna als ontbijt chips gegeten
loopt opeens zon flappie naar buiten, komt hij terug.
"Ey, wat zie jij bleek?"
"Ja ik voelde me niet goed, Dikke kater zonder te gaan slapen + buikpijn, dus ff vinger in de keel en hoppaa"
xD
nu even gaan slapen/douchen/in bad en dan vanavond repetitie