Jeti schreef:De garage is opgeruimd!! Echt veel meer ruimte nu!! De mz onderdelen pasten er makkelijk bij. Paar dozen spullen eruit, die gaan zo op marktplaats (vooral puch) En dus ruimte gemaakt voor de grote rd
Volgende missie is de aanhanger-schuur uitmesten en tent-schuur opruimen, volgend weekend ofzo.
Wie weet wat vind je nog allemaal terug !
Haha ja, maar dat zal tegen vallen.. Woon hier pas 1,5 jaar, dus is niet langer geleden dat die spullen daar neergezet zijn Maar ben wel flink aan het uitzoeken en sorteren.
Eerst met de 2f2 rondje Hoekse waard gemaakt daarna de 1j5 gepakt en even kijken of ie het nog deed, die heb ik 4 maanden geleden in de schuur gegooit toen die weer eens rot reed.
Marr heb 'm weer aardig op de rails
60cc z1 erop 16mm carb, 190 korte ori sproeier 13-41 tandwielen, luchtschroef 1 3/4 uitgedraait, nette bruine bougiekleur na 10 km.
Maar kan gewoon beter, hij is net ietsje te laat in z'n powerband als je rechtuit gaat is het allemaal prima maar krijg je bochten dan is het net niet soepeltjes.
Rijd vlot 65 trekt gemakkelijk naar de 70 maar dan zou die eigenlijk in z'n 5 moeten, maar 't is een 4bak natuurlijk en dan gaat ie veel toeren maken.
170 sproeier heb ik geprobeerd maar dan gaat ie warmlopen.
Eenmaal in z'n powerband komt ie niks tekort behoorlijk beestig
Twowheeler schreef:het is weer kouder en dat merk ik aan m'n fs1tje.
Bij mij is het meer dat ik de trekkracht van de F5B mis want ik heb nu een Z1 erop zitten, is nog best tam zonder goede hogedruk kop, trekt overal wel naar toe maar mag van mij best wel wat vlotter.
street van gino langs de rdw gereden en weer naar huis gestuurd
omdat het een na laatste getal van het frame nummer een 5 het bovenste streepje mist moet er een nieuw rdw nummer in getikt worden
je kan gewoon zien dat het een 5(iets anders kan niet) is en op het plaatje staat ook gewoon dat het een 5 is.
nu moet ik dus nog een keer langskomen omdat ze geen nieuwe nummers tikken op donderdagen en dan doen ze ook de rest van de keuring want dat kon nu ook niet meer