Ja, was zeker geslaagd! 2,5 krat Brand er doorheen.
En het ritje in de regen eigenlijk was ook nog wel tof en niet te koud. (met de kleine 2-persoons-RD, Puch Racing en dapp). Daarna nog even met de bus op de Posbank wat autootjes bang gemaakt en aan de kant geduwd.
En ben echt heel blij dat ik eindelijk na 6 jaar op de grote RD heb kunnen rijden. Inderdaad wel jammer dat hij nu een RD 175 is..
Wel grappig, uit de linker uitlaat komt gigantisch veel rook (van 7 brommers), uit de rechter uitlaat spuugt hij benzine

Heel spoor door de straat. Rechts blijven de carb en uitlaat koud.
En hij loop (hierdoor?) slecht stationair.. Alleen met choke loopt hij bijna-goed, in bochten valt hij uit als je geen gas geeft. Grappig, want de MZ heeft precies hetzelfde.
Ga op Mitchel's advies de carbs ff goed schoonmaken.
Vreemde is dat die bougies die ik heb gehaald een lang draadeind hebben, en die erin zitten een korte.. Welke is nou de goede?
@ Sam: ik heb mijn bus carb terug. Blijkbaar had ik hem een keer aan Max meegegeven, volgens mij om te kijken of hij een pakking kon bestellen ofzo. Dus die show ik de volgende keer aan je, misschien kun je zeggen hoe hij gefixt kan worden zodat de bus met die carb weer op benzine kan lopen, en minder dan 1:3,5 verbruikt