[font=Times New Roman] [/font]
ik heb een f5b 60cc cylinder op mijn 2RU zitten. De kleur van de bougie is goed en trekt in de eerste 3 versnellingen goed, maar komt in de 4e versnelling niet sneller te rijden dan 60 en bij tegenwind zakt hij af naar 55 km per uur.
mijn vraag hoe kan ik er voor zorgen dat hij 70 km per uur gaat halen en wat meer power heeft in de versnellingen?
snelheid f5b 60cc
-
- 5000km gereden
Re: snelheid f5b 60cc
j.abma schreef:[font=Times New Roman] [/font]
ik heb een f5b 60cc cylinder op mijn 2RU zitten. De kleur van de bougie is goed en trekt in de eerste 3 versnellingen goed, maar komt in de 4e versnelling niet sneller te rijden dan 60 en bij tegenwind zakt hij af naar 55 km per uur.
mijn vraag hoe kan ik er voor zorgen dat hij 70 km per uur gaat halen en wat meer power heeft in de versnellingen?
Vermeld nog even je tandwielverhouding waar je momenteel mee rijd.
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
- Triforce
- 2500km gereden
Re: snelheid f5b 60cc
pee67 schreef:j.abma schreef:[font=Times New Roman] [/font]
Vermeld nog even je tandwielverhouding waar je momenteel mee rijd.
en de rest van de setup als je dat wilt doen

- NIX
- 10000km gereden
Kan echt van alles zijn. staat de ontsteking goed? Zit er een hogedrukkop op? Zit er een snelle uitlaat op? zit er een goed afgestelde 16mm carb op? Zit er een snelle schijf in? Heb je de hoogte van de uitlaatpoort gemeten? Het is allemaal imitatie, dus dat type op de cilinder zegt niet zoveel, tegenwoordig.
Kijk eerst even in de FAQ.
NIX schreef:Kan echt van alles zijn. staat de ontsteking goed? Zit er een hogedrukkop op? Zit er een snelle uitlaat op? zit er een goed afgestelde 16mm carb op? Zit er een snelle schijf in? Heb je de hoogte van de uitlaatpoort gemeten? Het is allemaal imitatie, dus dat type op de cilinder zegt niet zoveel, tegenwoordig.
er zit een 16mm carborateur op, een snelle uitlaat een normele kop en tandwielverhouding 13-42.
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens