Camiel schreef:ik moet er eigenlijk ook 1. ik zie dingen waziger zonder bril. het is -0.25 dus das niet veel, dus dat kan niet met lezen, en een bril komt zeker niet op mn neus :p
Ik heb er eentje voor als ik vanachter in de klas zit ofzo.
Heb rechts -0,5 en links -0,75...
Is wel een heel andere wereld als je die bril opzet...
Dan pas besef je hoe wazig je eigenlijk ziet
Zwepper schreef:zo net een pakketje binnen, mijn toerentellertje
en vanmiddag een bril wezen kopen, heb het zo lang mogelijk uitgesteld maar moeders vond dat het nu echt wel tijd werd
ik moet er eigenlijk ook 1. ik zie dingen waziger zonder bril. het is -0.25 dus das niet veel, dus dat kan niet met lezen, en een bril komt zeker niet op mn neus :p
Bwa als je hem een minuutje af hebt merk je verschil al nietmeer Ik weet gewoon dat sinds ik een bril heb voor in de klas men punten terug omhoog zijn gegaan omdat ik alles goed kan lezen
Ik heb ruim 8 jaar lenzen gehad totdat mn oog ging ontsteken (van binnenuit). Daarvoor een paar jaar een bril, vanaf groep 7. En daarna dus ook 5 jaar, en nu voor het eerst weer een andere.. Tsjah heb het liever ook niet, maar heb het toch wel nodig, want met -4,75 per oog zie ik anders geen steek Gelukkig zijn mn ogen blijkbaar de afgelopen 5 jaar niet verder achteruit gegaan, maar nu wel een cilinder (bolling).
Als je nog zonder kan, denk ik wel dat je het beter kunt uitstellen. Denk dat je ogen wel "verwend" worden en dan steeds meer achteruit gaan.
marco schreef:Ik vind een zonnebril al helemaal niks.
zonnebil is fijn, maar kan m nooit ergens opbergen als ik m bij me hebt. meestal sneuvelt hij dan... xD
Dat verbaast me niets.. Hij lag op mijn auto, aan de buitenkant, op het randje van de ruitenwisser zeg maar (op dat rooster).. Als ik hem niet had gezien, en gewoon was gaan rijden (en ruitenwisser had aangezet), was hij er gewoon vanaf gevlogen. Of was dat die van Bob?
marco schreef:Ik vind een zonnebril al helemaal niks.
zonnebil is fijn, maar kan m nooit ergens opbergen als ik m bij me hebt. meestal sneuvelt hij dan... xD
Dat verbaast me niets.. Hij lag op mijn auto, aan de buitenkant, op het randje van de ruitenwisser zeg maar (op dat rooster).. Als ik hem niet had gezien, en gewoon was gaan rijden (en ruitenwisser had aangezet), was hij er gewoon vanaf gevlogen. Of was dat die van Bob?
nee die met donkergrijs montuur is van mij die lag daar ja xD
bob zijne is in de tijd dat jij m terug had gebracht en weekje geleden gesneuveld xD
Ik draag ook echt helemaal nooit brillen. Heb eigenlijk nauwelijks last van de zon en 1 oog heeft al vanaf m'n 20e -0,25. Ik ben er wel aan gewend, inmiddels.