Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Jens36
5000km gereden
Berichten: 6140 Lid geworden op: 11 apr 2010, 20:14
Locatie: Mechelen
Bericht
door Jens36 » 12 okt 2010, 20:10
Arnoute schreef: woehoew! gelukt! bedankt triforce!
kijk hoe gelukkig
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 12 okt 2010, 21:36
Arnoute schreef: woehoew! gelukt! bedankt triforce!
Geen probleem
Arnoute
Bericht
door Arnoute » 13 okt 2010, 18:12
welke koppelingskabel heb ik nodig op mn 2RT?
jmpb heeft ene van 123 cm en ene van 102?
Tombo
17500km gereden
Berichten: 18356 Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek
Bericht
door Tombo » 13 okt 2010, 18:42
Kan alletwee, ligt eraan of je een hoog stuur hebt, of een M-stuur ofzo
Arnoute
Bericht
door Arnoute » 13 okt 2010, 18:45
is geen hoog en geen m, is een laag stuur
Jens36
5000km gereden
Berichten: 6140 Lid geworden op: 11 apr 2010, 20:14
Locatie: Mechelen
Bericht
door Jens36 » 13 okt 2010, 18:47
Arnoute schreef: is geen hoog en geen m, is een laag stuur
Wanneer ga je die foto van je papieren posten op het flandria forum???
Arnoute
Bericht
door Arnoute » 13 okt 2010, 19:02
ja seeg, heb ze nog niet eigenlijk, maar ssst
Jens36
5000km gereden
Berichten: 6140 Lid geworden op: 11 apr 2010, 20:14
Locatie: Mechelen
Bericht
door Jens36 » 13 okt 2010, 19:25
Arnoute schreef: ja seeg, heb ze nog niet eigenlijk, maar ssst
De papieren of de foto?
Kmoest wel effe lachen als ik dat las... echte aandringers
Arnoute
Bericht
door Arnoute » 13 okt 2010, 21:24
jensje36 schreef: Arnoute schreef: ja seeg, heb ze nog niet eigenlijk, maar ssst
De papieren of de foto?
Kmoest wel effe lachen als ik dat las... echte aandringers
ja zeg wel!
beide
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 14 okt 2010, 12:22
Ik begrijp mijn FS1 even niet meer hoor, ik heb namelijk nu mijn Z1 cilinder erop zitten met sproeier 170, ontsteking op 1,8mm afgesteld, bougie is koffie bruin maar loopt echt klote, vooral als hij warm is heeft hij totaal geen trekkracht meer onderin en in de midden toeren, stationair loopt hij klote, lijkt een beetje op een 4takt die stationair loopt.
Enig idee iemand??
NIX
10000km gereden
Berichten: 10820 Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
Locatie: Milsbeek
Bericht
door NIX » 14 okt 2010, 12:24
Wat voor kop? Vonken de punten? Wat voor bougie?
Kijk eerst even in de FAQ.
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 14 okt 2010, 12:32
NIX schreef: Wat voor kop? Vonken de punten? Wat voor bougie?
Normale hogedruk 40mm kop niks aan gedaan, punten vonken heel erg soms en heel klein, bougie B8HS nieuw
Edit: ik heb er ook een iets aangepaste snelle schijf in zitten trouwens, deze gaat iets eerder open.
Laatst gewijzigd door
Triforce op 14 okt 2010, 13:12, 1 keer totaal gewijzigd.
NIX
10000km gereden
Berichten: 10820 Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
Locatie: Milsbeek
Bericht
door NIX » 14 okt 2010, 13:10
Check de vliegwiel spie en probeer eens een andere bobine. Soms is een nieuwe bougie trouwens ook gaar.
Kijk eerst even in de FAQ.
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 14 okt 2010, 13:16
NIX schreef: Check de vliegwiel spie en probeer eens een andere bobine. Soms is een nieuwe bougie trouwens ook gaar.
Het rare is dat hij met de f5b wel heel goed deed maar wat snellere cilinder doet hij gewoon raar, toeren kan ik gewoon maken en dan zelfs vindt ik hem tam.
Tandwiel verhouding is 12/40
Ik zal een nieuwe bougie wel even proberen.
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 14 okt 2010, 13:56
NIX schreef: Check de vliegwiel spie en probeer eens een andere bobine. Soms is een nieuwe bougie trouwens ook gaar.
2 Nieuwe bougies geprobeerd maar geen prestatie winst