tank-je ja, een hydraulische pers op rupsbanden van in den oorlog
het blijkt toch wel een 90Pk blok te zijn
Zit de bak erbij of is die ergens anders van? Zijn toch van die 3-bakken? Ik vind het zo'n mooi geluid als die dingen optrekken, helemaal in toeren terugvallen en van onderuit maar door blijven gaan.
beter een gewone 5,7 v8 of zo. deze oude flathead blokjes verbruiken zeeeeer veeeel brandstof zonder kracht te leveren
das idd wel een pijnlijk nadeel aan die dingen.. maar hij hoort er gewoon in.. ook denk ik dat die latere grotere blokken er niet zouden in passen qua breedte..
ik wil wel es kijken wat het effect van HHO toeving is op dit blok, het moet iets schillen.. op de cardan onder de laadbak komt een planetair stel, met bijaandrijving door een electromotor, dat geeft ook weer een massa nieuwe mogelijkheden..
we zien wel ..
ik heb vandaag de voormalige voorzitter van de belgische autofederatie leren kennen, het ziet er goed uit met die inschrijving
tank-je ja, een hydraulische pers op rupsbanden van in den oorlog
het blijkt toch wel een 90Pk blok te zijn
Zit de bak erbij of is die ergens anders van? Zijn toch van die 3-bakken? Ik vind het zo'n mooi geluid als die dingen optrekken, helemaal in toeren terugvallen en van onderuit maar door blijven gaan.
beter een gewone 5,7 v8 of zo. deze oude flathead blokjes verbruiken zeeeeer veeeel brandstof zonder kracht te leveren
das idd wel een pijnlijk nadeel aan die dingen.. maar hij hoort er gewoon in.. ook denk ik dat die latere grotere blokken er niet zouden in passen qua breedte..
ik wil wel es kijken wat het effect van HHO toeving is op dit blok, het moet iets schillen.. op de cardan onder de laadbak komt een planetair stel, met bijaandrijving door een electromotor, dat geeft ook weer een massa nieuwe mogelijkheden..
we zien wel ..
ik heb vandaag de voormalige voorzitter van de belgische autofederatie leren kennen, het ziet er goed uit met die inschrijving
héhé, handig!
vader van de kerel van wie de amazone komt werkt bij de douane trouwens,
kan ook nog van pas kome