Wist je dat gisteravond biertjes gedronken in het cafe met Niels. Wist je dat ik niet eens zo heel laat thuis was, wist je dat net pas wakker WTF! Gewoon aan 1 stuk door geslapen
Tombo schreef:Wist je dat gisteravond biertjes gedronken in het cafe met Niels. Wist je dat ik niet eens zo heel laat thuis was, wist je dat net pas wakker WTF! Gewoon aan 1 stuk door geslapen
Wist je dat het maar goed is dat we hier gisteren niet met zn allen een rondje hebben gereden met de broms.
Wist je dat Dieren omringd door rollerbanken en politie. Wist je dat op zaterdag me dat wel zinloos lijkt, pak die scooter scholieren lekker aan ofzo
Wist je dat gisteren nacht terug gekomen van café met brommer.
Wist je dat ik hou van s'nacht rijden...
Wist je dat ik nu wel blij ben dat het sneller donker word
jensje36 schreef:Wist je dat gisteren nacht terug gekomen van café met brommer. Wist je dat ik hou van s'nacht rijden... Wist je dat ik nu wel blij ben dat het sneller donker word
wist je dat je dan elke bocht het idee hebt dat je net niet omvalt
wist je dat je bij 50 het idee hebt dat je 300 gaat
Tombo schreef:Wist je dat gisteravond biertjes gedronken in het cafe met Niels. Wist je dat ik niet eens zo heel laat thuis was, wist je dat net pas wakker WTF! Gewoon aan 1 stuk door geslapen
jensje36 schreef:Wist je dat gisteren nacht terug gekomen van café met brommer. Wist je dat ik hou van s'nacht rijden... Wist je dat ik nu wel blij ben dat het sneller donker word
Wist je dat, wat deed jij in Nederland? En waarom heb je een valse leeftijd opgegeven?
Bromfietser van de snelweg gehaald BARNEVELD - De politie heeft in de nacht van vrijdag op zaterdag een 17-jarige bromfietser van de snelweg A1 bij Barneveld gehaald. De jongen reed rond één uur over de vluchtstrook van de snelweg tussen Barneveld en Voorthuizen. De bromfietser kreeg een rijverbod opgelegd. Ook kreeg hij een proces-verbaal voor het rijden over de snelweg.
Wist je dat, wat deed jij in Nederland? En waarom heb je een valse leeftijd opgegeven?
Bromfietser van de snelweg gehaald BARNEVELD - De politie heeft in de nacht van vrijdag op zaterdag een 17-jarige bromfietser van de snelweg A1 bij Barneveld gehaald. De jongen reed rond één uur over de vluchtstrook van de snelweg tussen Barneveld en Voorthuizen. De bromfietser kreeg een rijverbod opgelegd. Ook kreeg hij een proces-verbaal voor het rijden over de snelweg.
Wist je dat, ik nu pas begrijp waarom ik pas om 7 uur thuis was.
Wist je dat, ik waarschijnlijk een verkeerde afslag had genomen,
Wist je dat, ze me maar niet wilden geloven dat het echt 500cc was ipv 50
Wist je dat het een gezellige avond was?
Wist je dat gisteravond weer naar de jug gegaan met Chris, en later kwam Rene ook