Camiel schreef:Wist je dat ik een leesautobiografie moet maken voor Nederlands
Moet alles wat ik vanaf brugklas "gelezen" heb (lees:in eigen woorden van scholieren.nl heb) kort samenvatten...
Van 1e en 2e jaar heb ik totaal niets meer
enige boek wat ik in de laatste 5 jaar vwo heb gelezen is dat 2 takt boek van graham bell
Ik lees ook niks vind er niks aan en heb wel betere dingen te doen...
Ik besteed gewoon 3 uurtjes aan een goed boekverslag te maken ahv andere verslagen op scholieren.nl
Ik lees veel verslagen, en dan schrijf ik mn eigen, maar meestal zorg ik dat ik boek heb wat verfilmd is ofzo dan heb je de verhaallijn goed te pakken en de verschillen vis ik er dan uit ben nog nooit gepakt en haal altijd meer dan 7/10
Camiel schreef:Wist je dat ik een leesautobiografie moet maken voor Nederlands
Moet alles wat ik vanaf brugklas "gelezen" heb (lees:in eigen woorden van scholieren.nl heb) kort samenvatten...
Van 1e en 2e jaar heb ik totaal niets meer
dat hebben we ook moeten doen! echt makkie
Lol Niet als je je hele computer moet doorzoeken en als je overal nog een thema en wat voor boek het was bij moet koppelen, en ik moest overal een mening bij zetten...
Dus heb meningen van andere mensen op internet gezocht die bij mij aansloten
Ik heb er ook nog maar 8/16 gevonden Want in brugklas en 2e jaar las ik nog van die kleuterboekjes omdat ik lezen haat Iedereen al van die boeken van 150 pagina's of meer, kom ik met mn bokje van 40 pagina's met afbeeldingen