Niels schreef:YamaSam schreef::mrgreen:
toch ook even m'n laatste aankoop hier neerpoten ook, heb wat geplakt met de foto's:

heb al enkele dage een 'pom-pi-dom-gevoel' heerlijk!

Supervet!

Zit nog zeker wel wat werk aan of niet?

hij is zo in rijdende staat, maar er gaat uiteraard nog héélwat werk inzitten!
eerst es van top tot teen inspecteren en smeren, en een boekje aanleggen..
die lassen van de chop zijn me alvast veel te grof,
ik denk erover elke las opnieuw te doen, maar dan recht
ook de witte overschildering gaat er zeker af, misschien wat herschilderen in het originele kleur, met behoud van de zware slijtvlakken..
waterdicht maken van de bodem, balken aanpakken voor Belgische omstandigheden, richtingaanwijzers voorzien, glazen voor de koplampen fabriceren (die zijn praktisch onvind-/betaal-baar), wielen kuisen, spaken nazien, wielen richten, reservewiel zoeken, banden zwarten, EEN BINNENVERWARMING, treffelijk werkende ruitewissers en ruitontdamping, RUITEN, een flathead V8 zoeken met handschakeling, de spatborden rollen, een electromotor in de bak, handgeschilderde "35" op de deur, binnenbekleding, zitbank stofferen, woofer en gitaarversterking, alarm, kraantje voor FSI's, metalen zonneklep, trekhaak...
..

een "project" laat ons zeggen
ook eerst de wetgeving is uitpluizen ivm dagelijks onbeperkt rijden etc..
nu begint het echt te prikken, met wat geluk kan ik er zaterdag achter, moet er iemand zijn in de loods en afspreken met de verkoper én remorque etc, wordt nog spannend!.. jammer dat er zowieso een week tussenzit, mocht het nog niet lukken zaterdag, we leven op hoop! de garage heeft alvast een mooie grote lege plek die staat te wachten

wist je trouwens dat het me heelwat moeite kostte om voor de foto mijn hoofd door de venster te krijgen?
wel nog wat wennen aan dat 'rodding'
maak wel een apart offtopicje als the contraption in m'n werkplaats staat