Wat zit je tegen vandaag ? versie 3
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 5000km gereden
Dat mn facking praktijkexamen mislukt is
heb gisteren en vanmorgen totaal 4u les gehad, en toch mislukt
1e overtreding volgens examinator:
De eerste t splitsing (dus binnen 1 minuut) kwam er een auto met voorrang heel hard van rechts aan, en jij gaat voor hem de weg op (dan zou die auto wel getoeterd hebben (niet gehoord) en ben niet zo stom dat ik op een open vlakte niet zie dat er een auto komt :S:S:S)
Echt heel raar :S
2e overtreding:
Ik krijg te horen, hier gaan we naar links.
Er zijn 2 voorsorteerstroken voor links dus ik pak de linkse( helemaal vrij enzo) En toen moest ik (wat je niet kon zien) t fietspad op, dus ik ga in de bocht van de linkse strook over de rechtse naar fietspad (met goed kijken zodat ik niemand weg afsnij)
3e overtreding:
Hier gaan we rechts, was er eerst een weg en daarna een fietspad, op die weg reed niemand 9was met 2 rijstroken) dus ik dacht hier rechtsaf. Kwam niemand aan dus je zag echt niet dat je dan ging spookrijden :S:S:S
En overtreding 3 is de enige die ik me bewust was dat ik fout was.
Want Overtreding 2 was totaal geen gevaar, en overtreding 1 heeft volgens mij nooit plaatsgevonden...
Enja...
Dat waren de 1e 3 minuten van mn examen.
Klote dus, maar daarna echt perfect gereden, snelheid perfect goed uitkijken met voorrang goed snelheid minderen bij gevaarlijke plekken en goed voorrang verleent.
En toen overtreding 4:
Tijdens les hadden we ongeveer dezelfde situatie(maar dit was n andere):
Ik zag rechts een 1richtings ventweg uitgezonderd brom/fietsers, en tijdens de les was deze situatie exact hetzelfde met de doorgaande weg gesloten voor brommers, dus ik sla daar snel in zonder echt goed te kijken... maar hier was de doorgaande weg niet gesloten voor brommers :S:S:S
En die 3 eerste minuten hebben me de kop gekost, want de 20 minuten gingen perfect op overtreding 4 na
Dit zuigt echt
Want kan nu voor 200€ nog 1 uurtje les en praktijk examen gaan doen...

heb gisteren en vanmorgen totaal 4u les gehad, en toch mislukt

1e overtreding volgens examinator:
De eerste t splitsing (dus binnen 1 minuut) kwam er een auto met voorrang heel hard van rechts aan, en jij gaat voor hem de weg op (dan zou die auto wel getoeterd hebben (niet gehoord) en ben niet zo stom dat ik op een open vlakte niet zie dat er een auto komt :S:S:S)
Echt heel raar :S
2e overtreding:
Ik krijg te horen, hier gaan we naar links.
Er zijn 2 voorsorteerstroken voor links dus ik pak de linkse( helemaal vrij enzo) En toen moest ik (wat je niet kon zien) t fietspad op, dus ik ga in de bocht van de linkse strook over de rechtse naar fietspad (met goed kijken zodat ik niemand weg afsnij)
3e overtreding:
Hier gaan we rechts, was er eerst een weg en daarna een fietspad, op die weg reed niemand 9was met 2 rijstroken) dus ik dacht hier rechtsaf. Kwam niemand aan dus je zag echt niet dat je dan ging spookrijden :S:S:S
En overtreding 3 is de enige die ik me bewust was dat ik fout was.
Want Overtreding 2 was totaal geen gevaar, en overtreding 1 heeft volgens mij nooit plaatsgevonden...
Enja...
Dat waren de 1e 3 minuten van mn examen.
Klote dus, maar daarna echt perfect gereden, snelheid perfect goed uitkijken met voorrang goed snelheid minderen bij gevaarlijke plekken en goed voorrang verleent.
En toen overtreding 4:
Tijdens les hadden we ongeveer dezelfde situatie(maar dit was n andere):
Ik zag rechts een 1richtings ventweg uitgezonderd brom/fietsers, en tijdens de les was deze situatie exact hetzelfde met de doorgaande weg gesloten voor brommers, dus ik sla daar snel in zonder echt goed te kijken... maar hier was de doorgaande weg niet gesloten voor brommers :S:S:S
En die 3 eerste minuten hebben me de kop gekost, want de 20 minuten gingen perfect op overtreding 4 na

Dit zuigt echt

Want kan nu voor 200€ nog 1 uurtje les en praktijk examen gaan doen...

- Jeti
- 17500km gereden
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 5000km gereden
Zwepper schreef:aah voorbips camiel !
mij zit het tegen dat het uit is tussen mij en mijn vriendin
heb het wel zelf uitgemaakt, maar is natuurlijk nooit leuk om te doen ze was er ook echt kapot van
Dat zuigt ook idd

En 15 oktober 1uurtje les nog en dan herkansing....
Mn vader en ik zagen een beetje geldjatterij...
Kijk he, 1u les = 40€
een praktijk examen op cbr.nl is 95€
hoe kan het dan dat ik via de rijschool 165€ betaal voor het praktijk examen alleen (+ die les erbovenop nog!)
ik dat tegen die man aan balie gezegd, en hij moest ff goed denke wat ie ging zeggen en toen zei die, ja verzekering lesbrommer, huur brommer cbr kosten enzo...
Een 3 kwartier examen doen is dus 90€ en kan nooit meer kosten zijn (voor hun qua verzekering) dan 1 les van 40€
dus dan heb je 95€ + 40€ (waar dan huur en verzekering ook inzit, want dat heb je met lessen ook)
dan is er 30€ die ze gewoon extra 'eisen' voor niks hè??
Of weet iemand meer hierover??
- Jeti
- 17500km gereden